![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kul!
En fråga, hur gammla får bilderna vara? |
|
||||
|
||||
![]()
Hur gamla som helst.
|
|
||||
|
||||
![]()
Nu har ni bara tre veckor på er att skicka in bilder.
![]() Tack alla som redan har skickat in. |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har ni bara en dryg vecka på er att skicka in.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
OJ!!! Då måste jag börja tänka till
![]() //maji ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hehe, Ja verkligen.
Svårt att välja bilder... |
|
||||
|
||||
![]()
Hur är inflödet av tävlingsbilder Janne? Som vanligt eller? Det har inte varit mycket inlägg på den här tråden. Det är länge sen jag skickade in och det är alltid lika spännande att följa tävlingen.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det är färre bilder än vanligt, men det är ju några dagar kvar och många brukar vänta med att skicka in sista dagen.
|
|
||||
|
||||
![]()
Nu är det inte långt kvar tills bilderna ska vara inskickade. Hur ser det ut nu Janne?
Trevlig helg! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kära läsare, idag är sista dagen att skicka in bilder till tävlingen. Missa inte!
|
|
||||
|
||||
![]()
Nu har du fått tre bilder av mig
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu är bilderna i den första kategorin publicerad. Vi börjar med kategori Närbild.
Sista dag att rösta är den 11 november. Därefter publicerar vi nästa kategori. Tänk på att du får rösta på tre bilder. Den bild du placerar som nummer ett får 3 poäng, tvåan får 2 poäng och trean får 1 poäng. |
|
||||
|
||||
![]()
Oj oj oj!
Så mycket bra bilder! Var inte alls lätt att välja ut 3bilder. Kul att se! |
|
||||
|
||||
![]()
Väldigt många fina bilder och även många otroligt vackra naturmotiv som nästan skulle få ha en egen kategori
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Himmel & Pannkaka! Hur sjutton ska man kunna välja bara tre bilder bland så många fina plåtningar!
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Inte lätt jag gick på dom som jag tyckte passade bäst in på kategorin Närbild. Rolf |
|
||||
|
||||
![]()
Röstat och klart
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Så många goa bilder, man får hemlängtan!
![]() Men efter lite vånda har jag hittat mina favoriter. Nu är det bara att vänta på nästa kategori. ![]() |
![]() |
|
|