|
|||
|
|||
Sv: Eurovision-vad tror ni?
Jag gillade också Björns inslag i går, men det tog nån sekund innan jag fattade...Befriande jämfört med allt pompöst fjäskande och tackande för en SÅ fantastisk show som alla andra tjatade om
Lissi |
|
||||
|
||||
Skit samma om det blir internt och ingen annan fattar, han är bara hur underbar som helst. Fick mig ett gott skratt i röstningseländet
|
|
|||
|
|||
Citat:
Internt tror jag inte att det var, igår hade vi greker hemma när vi såg festivalen, de skrattade åt Björn mest och fattade galoppen direkt. Vi såg på den svenska kanalen svt europa eftersom den hade det bästa ljudet, och jag översatte. Det vill säga om man har den sortens humor, vilket jag och mina vänner här Grekland och i Sverige har. Humor och kärlek är väl det som är gränslöst. Jag tycker Björn är helt underbar, håller helt med Lissi, vilket härligt inslag efter allt fjäskande som man kan hoppa över totalt tycker jag. Monica |
|
||||
|
||||
Härligt att Björns humor sprider sig över landsgränserna och förenar greker och svenskar! Med internt menade jag att alla kanske inte fattade att han gjorde sin grej med en stor skopa humor och glimten i ögat. Vet man inte vem han är kanske det uppfattades som lite udda, men det känns tryggt ett gäng greker fick sig ett gott skratt
jag säger bara "Heja Björn" Synd att han inte fick en minut till... |
|
|||
|
|||
Citat:
Och som du säger han skulle ha 1 minut till minst som de andra fjäskande länderna fick, Monica |
|
|||
|
|||
LÄGG NER ELÄNDET!!
|
|
|||
|
|||
Tyskland var gräsligt och Polen-hon amerikanskan med TÄNDERNA!!!!
Frankrike befriande! |
|
|||
|
|||
Varför då? Det är många som vill titta på detta "elände" och de andra som inte vill har andra kanaler att titta på. Jag tycker det är enormt roligt att titta på,spekulera kring och debattera om!
|
|
|