![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej ! Vi vill också va med, om plats finnes. / Tom & Bodil Gustafsson
|
|
|||
|
|||
![]()
Tom!
Ni är så välkomna! Nu är vi ett 20-tal så nu kontaktar jag restaurangen i helgen så kommer vidare info här sedan |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
DET ER JEG ![]() ![]() ![]() Men ikke verre enn at jeg ønsker dere en kjempehyggelig kveld ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Git och jag pratade häromdagen med Zanet över "Skype" och fick tips om festen! Vi tänkte ändå lämna Rethymno och åka upp till Skåne för någon vecka framåt senhösten, så det är klart att vi försöker "tima" in resan med Kalimerafesten!! Calle o Git! |
|
|||
|
|||
![]()
.....ponera att man hendelsevis skulle befinna sig i Lund å råka passera festen....hur gör man då.....?? Känns ju avit å anmäla sej å inte komma....
Mat för min del är inget krav, ja kan ta en körv innan..... ![]() Mikke |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() //Zanét ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nu har jag pratat med Nikos på restaurang Eros i Lund och vi har bestämt följande: Jag har bokat nu 12/11 för ca 20 personer som jag lätt kan justera om vi blir fler......ca 5 dagar innan så ringer ni som anmält er till mig även till restaurangen och definitivanmäler er..Säg Kalimera så vet Nikos att ni hör till sällskapet. telnr:046-2112885.
Nikos rekommenderade en 7-rätters grekisk meny för 129 kr. Den består av Tzatsiki,friterad squash och aubergine, grekisk sallad, pommes souffles,saganaki med räkor och musslor,keftedes i tomatsås, samt souvlaki. Dryck beställer man själv... Claes o jag ska själva proväta nästa lördagkväll, vi blev så sugna! Det är en jättefin restaurang med vackra målningar från Homeros verk på väggarna.... |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Hur mycket dreglar jag nu tror ni... på en skala??? |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Det verkar bli en riktigt stor fest i Lund......och oavsett om jag kommer dit eller inte, så hoppas jag att den blir fin! Mikke (KfK) |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() //Zanét ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Blev det krångligt????? ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() //Zanét |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Nedräkningen har börjat ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jau hoppas pau myen mad o goen mad o mad i rädtan tijd ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kl 18 har vi tänkt, med mingel en timme först och drop in så äter vi kl 19! Är det rätt tid???
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Just hemkommen från spelning på Hotell Ibiscos (Git mötte upp med ett stort tjejgäng, nätverket här nere växer!). I morgon, söndag, spelar vi på Café Greco men sedan är det ledigt under några dagar och då ska jag börja leta fiffiga flygbiljetter! Calle o Git! |
![]() |
|
|