![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag inbjuder till Kalimeraträff i Lund lördagen den 12 /11 Det kan väl vara dags för oss söderutboende att träffas över en bit mat! Umeå med flera orter har ju sina lokala träffar och vi ska väl inte vara sämre!!
![]() ![]() ![]() ![]() Jag ska kontakta en restaurang med namn EROS i Lund, men måste innan dess veta på ett ungefär hur många som är intresserade i dagsläget... Jag tänkte mig att jag får ett antal intresserade och kan preliminärboka bord och få menyförslag..Sedan (och det är viktigt), måste ni själva i ca 14 dagar innan festen BEKRÄFTA ert intresse genom att ringa restaurangen och uppge namn och säga att ni tillhör Kalimeragänget. Likaså även själva avboka direkt till restaurangen om ni får förhinder.... Det är ju viktigt att inte restaurangen har bord bokade som inte utnyttjas...Det blir enklast för mig så jag inte får stå som ansvarig för bokade bord som inte fylls! Alltså: Meddela mig först via inboxen eller här under denna veckan om ni tror att ni kan komma så jag har en liten aning om hur många vi kan bli innan jag tar första kontakten med EROS, så får ni mer besked här senare.Jag förstår om en del inte kan veta nu om ni kan i november, men det är ju bra om jag vet på ett hum när jag tar kontakt med restaurangen som sagt! Jag är alltså initiativtagare, men inte den som står för ev underhållning eller så...Det får vi alla göra! Det vore skoj om vi blev ett glatt gäng som kan förgylla en grå novemberkväll tillsammans! ![]() ![]() Jag återkommer när jag vet mer! |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zanét ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Här också
![]() Riitta och Leif ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi blir två till som kommer!!!. De ska bli skojsigt
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nu är vi ett dussin! Härligt!
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det er ikke så ofte jeg skulle ønske jeg bodde i Sverige, men...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() //Zanét ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hvor langt er det fra Gøteborg til Lund med tog (om det går tog...) eller evt. buss? Og finnes det noe ålreit bed&breakfast i nærheten av Eros?
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Jag kommer naturligtvis också och kanske några till! ![]() ![]() ![]() Monica (henkamo) |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Men så kul med "nya" Lundakalimeror!
![]() ![]() ![]() ![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Xristina!
Jag har kollat SJ..Du kan , om Du bokar just nu-biljett åka från Göteborg till Lund för 147 kr...tåg 11.40 från GBG t ex.....tillbaks dagen efter samma pris om Du bokar via nätet och det går ett tåg t ex 9.22 eller 11.22 som tar under 3 tim! Jag kan kolla mer om Du är intresserad...Logi kan säkert fixas! Vi har ett par som ev ska bo här, men madrass på vardagsrumsgolvet kan vi erbjuda! Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
På söndagen kan du åka hem 12:28 eller 14:45 och vara hemma på kvällen. Om jag bodde i Lund kunde du bo hos mig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Bed&Breakfast har jag ingen aning om, men sängplats är inte så svårt att ordna ![]() //Zanét ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |