![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag heter Ulrika .Mitt alias kommer ifrån min minsta dotter hon heter Clara och är fin,därav kallas hon ofta Clarafina
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Karin |
|
||||
|
||||
![]()
Intressant det där med "åttan" för det försökte mina vänner med när jag var liten, men jag vägrade bli kallad för det och eftersom jag var/är en bestämd tjej så blev jag kallad för inget annat än Outi
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Haha, våran Åttan är känd i hela kommunen, alla vet vem hon är!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja du Outi, det är inte lätt att ha ett finskt namn här i Sverige.. men det blir många goda skratt för all felstavningar
![]() Mitt användarnamn kommer från tiden då dottern (numera hela 3 år) var bara nån månad. Hon lät som en pytteliten dinosaurie när hon jollrade ![]() ![]() Mamasaurus |
|
||||
|
||||
![]()
Jag heter Tramp för det betyder luffare på engelska och det är ju precis det man är när man åker runt därnere!!! Ännu roligare hade såklart varit att haft det på grekiska men det språket kan jag tyvärr inte!
|
|
||||
|
||||
![]()
Slog precis upp luffare på Google Translator, tydligen blir det αλήτης på grekiska men det verkar svårt att skriva in när man ska logga in!
|
|
||||
|
||||
![]()
Dessutom betyder det gatpojke, rackarunge mm så det kanske inte är så kul? Luffare heter också plánis, en som drar omkring,
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, det kan du. Skicka ett meddelande till mig via Kontakta oss längst ned på sidan. Skicka med olika förslag eftersom många namn är upptagna.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mitt alias är en medveten felstavning av Spice krydda eftersom jag alltid gillat kryddor och Space rymd mannen
|
|
||||
|
||||
![]()
Mitt alias är en medveten felstavning av Spice krydda eftersom jag alltid gillat kryddor och Space rymd mannen
|
![]() |
|
|