![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Nå har jeg lest alle innleggene på denne lenken og bevare meg vel for et stress-nivå det var i starten.
Nå er det meste på plass ser det ut til. Og godt er det. Flott at også Norwegian starter flyvninger til Kos. På neste års første tur kommer vi til å bruke både Apollo og Norwegian. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Synd at Norwegian ikke flyr til Kos hele sesongen, men hvis det begynner å bli fullt allerede så kan det jo hende de forlenger "sin sesong" til Kos også. På sine flyvninger til Rhodos bebynner de i mai og avslutter i oktober. Jeg ville absolutt ha valgt Norwegian om de hadde en lengre sesong til Kos (hvorfor ikke fly tidligere - jo, et ønske om å dra når jeg drar og at mange kjente reiser på den tiden jeg drar til Kos). Men det positive er vel at en kan ta seg råd til flere turer til Kos i løpet av sommeren
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jeg er helt enig Kristin, det hadde vært mere komplisert å komme seg dit til hvis alle selskapene hadde skippet Kos. Men man må jo alltid ha en plan B.
Det vil jo alltid gå fly til både Rhodos og Athen. Og ja, jeg vil også være med til Plaza. Kyllingsouvlaki-mums............................. Men nå kommer et nytt selskap på banen. Jeg venter med å bestille september-tur og håper at Marits ønske slår til. |
|
||||
|
||||
![]()
Hej påer alla Kalimeravänner.
Nästa vecka bär det av till Rhodos och Kos. Till den Grekiska påsken. Apollo har resor till Kos, fast vi får resa från Köpenhamn, men vad gör det.Vi bor en timmes tågfärd ifrån Köpenhamn. Xristina, du åker väl till Kos i Maj som vanligt? Vi återvänder sen till hösten för att avsluta sommaren på vårt favoritställe på Kos (Kefalos). 91an |
|
||||
|
||||
![]()
Hej alla resglada vänner.
Ja då har vi varit nere och hälsat på våra vänner på Rhodos och Kos. Det var lite märkligt i den lilla byn Kefalos, allting var stängt. Men det sprudlade av liv ändå, alla höll på att måla och göra fint. Och det roliga var att alla hade tid att sitta ner och ta en kopp kaffe tillsammans med oss. Vi blev bjudna på kaffe nästan överallt.Så dagarna i Kefalos bestod av kaffedrickande och påskkakor. Vi har just bokat nästa resa till Kos. Vi åker den 3/9 via Rhodos. Nu har vi provat de hållet och det fungerade jättebra. Dessutom sparar vi 1500 per man. 91an |
|
|||
|
|||
![]()
Dere kjøper ikke en reise til Kos via Rhodos bare for å spare penger?
|
|
||||
|
||||
![]()
Hvorfor ikke ??? Det er ikke alle som har såå tjukk lommebok.
Om man er to eller som oss tre, så er det da snakk om mange tusen kroner, 4500 for våres del... og det kan man jo KOSe seg masse for. ( Det er vel så at man for de lappene kan få en tur ekstra ![]() Ia ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
91an |
![]() |
|
|