![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jippy! Kos står på Vings flyprogram for 2006, så da slipper vi å reise via Rodos eller Tyrkia, som vi først fryktet. Og nå blir jo alle Kalymnos-reisende glade også...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Står det att man åka från Sverige också?
Riitta |
|
|||
|
|||
![]()
Ikke på de sidene jeg har sett. Men Apollo er jo klare med forhåndsbestilling snart, så da får vi se da...
|
|
||||
|
||||
![]()
Onsdag 5. oktober er Saga og Ving (i Norge) klar med forhåndssalg av turer for neste sommer - og Kos er med
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det ser ikke ut til at Apollo har turer til Kos - verken fra Norge eller Sverige - i 2006. Godt vi har Ving og Saga her i Norge i alle fall... Jeg sitter klar onsdag kl. 08.30 og booker tre uker!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Apollos sommarprogram finns på deras hemsida, och Kos finns inte med som alternativ. Överhuvud taget har utbudet minskat radikalt, ser det ut som...
![]() Karin som är tacksam att Karpathos finns kvar... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det var da enda godt. Husker du at vi snakket tilgjengeligheten Kristin?
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Jeg vurderer sterkt 3 uker neste år også. Da jeg 1. november 2004 sjekket opp en 3 ukerstur (for sommeren 2005) så var flyet allerede fullbooket for 3 uker hos Ving (på de aktuelle datoene i august som jeg ville reise på).
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jeg har reise tre og fire uker de siste 10 årene, og har aldri hatt problemer med å få tur. Har i hovedsak reist med Ving og aldri bestilt tidlig.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Varken Kos eller Samos finns med, vilket gör att jag undrar om programmet verkligen är komplett ännu.
I år flög man från Gbg via Samos till Karpathos, de som gick av på Samos var MÅNGA fler än de som skulle vidare till Karp när jag åkte. Och visst har väl Samos varit ett större resmål än Karpathos? Alltså verkar det ologiskt att lägga ner Samos men behålla Karpathos. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Jag såg inte ens Kreta med på listan, så alla resmål kan inte vara ute ännu. Samos är ett av de största resmålen i Grekland, de skulle nog hellre släppa Karpathos än Samos.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det där nog flexibelt. De kanske bara har 2 platser på 3-veckorsturer från start, de säljs naturligtvis snabbt. Sen kan det dyka upp nya 3-veckorsplatser igen senare på säsongen om de bedömer att det fungerar. Helst skulle de naturligtvis enbart sälja 1-veckasresor för att få in så mycket pengar som möjligt.
Men naturligtvis ljuger de inte - de vill ju sälja resor. |
|
|||
|
|||
![]()
Kan godt tenkes at programmet ikke er komplett enda, men vi vet ikke mer før de lanserer programmet. Men som du ser nedenfor, så er det de som var satt opp med forbehold om endringer, som ikke er med på lista i dag. (Og denne lista er mye lenger.) Men kanskje avtalene om flyseter ikke er klar enda... Vi får se når de lanserer 2006.
![]() Apollo har de siste årene delt fly med Ving og Saga til Kos. Disse to selskapene har lansert at de har Kos neste år også, og da er det litt rart at Apollo ikke har det med, dersom de deler fly. Har problemer med å tro at Apollo vil ha eget fly til Kos... Men vi får som sagt smøre oss med tålmodighet! Senast redigerad av xristina den 2005-10-03 klockan 14:27. |
|
||||
|
||||
![]()
Det var då spännande... Det där "förbehåll om ändringar" kan jag inte hitta på avgångar från Sverige. Det är kanske nåt specifikt norskt som betyder "du KAN alltid hamna i Stavanger i stället"
![]() |
![]() |
|
|