![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
När vi var i Kreta förra sommaren bestämde oss för att åka tillbaka i år till samma ställe och till och med, till samma hotel Akti Charas/Platanes 2/7 -
30/7 är datumet. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
20/7-3/8 så titta efter en Kalimera-tröja när du är där! ![]() Martinifk |
|
|||
|
|||
![]()
För min del blir det Georgioupolis i juni, längtar så...!
|
|
|||
|
|||
![]()
Kato Stalos vid Chania-kusten, som så många gånger tidigare.
|
|
||||
|
||||
![]()
Akti Chara - 18/5 till 26/5....
Hur låter det? ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
13 juli drar vi 2 veckor till agia marina!!!
ska bli så jäkla gött!!! |
|
|||
|
|||
![]()
Vi ska också till Rethymnon. Det är första gången vi åker till Kreta. Åker om en vecka!!!!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
För ca två år sedan, då vi kom hem från Kreta för andra gången, tänkte jag att jaha det var det. Det var då!
![]() Funderar på att åka ner första helgen i oktober, via Chania första natten och sedan dra söderut under en vecka. Alternativet är Istron och ett fantastiskt hus dit våra vänner återvänder år efter år på försommaren. Har ju läst ett och annat om höststormar redan i september så vi kanske är lite sent ute på året... ![]() Inger |
|
|||
|
|||
![]()
Vi åker till Almyrida 18 augusti, det är så låååång tid kvar
![]() Hälsningar Kiwi ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi reiser til Almyrida 5 august.....gleder meg
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hallå
Vi åker till Kreta på Söndag och kommer att bo i byn Analipsi ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Midsommardag reser vi iväg till Agia Marina - har bara varit på Kreta en gång tidigare, men denna gång stannar vi två veckor så vi har lite mer tid på oss att utforska ön.....29 dagar kvar..countdown...
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Såg att G-poli var din favoritby åxå ![]() Joppan (77 dagar kvar till Georgioupolis ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Vårt första besök på Kreta var i oktobermånad - första veckan - jag var lite skeptiskt till om det verkligen var varmt då.....jätteskönt.........det bästa med att resa sent - tycker iallafall jag - är att hösten inte blir så lång o seeeg......trevlig resa ![]() Maggan ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag åker till Almyrida den 3juni för första gången.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() //Birgitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Vi åker till Analipsi och hotell Elena. Någon som bott där ??
|
![]() |
|
|