![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Tack så mycket, det lät gott! Kanske provar det på torsdag då. Mimi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Barbro ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Babsan - skönt att höra. Det är så hemskt när folk fångar för små bläckfiskar bara för att det är kul. Jag gjorde det själv förr, innan jag skärpte till mig (dock inte såna pyttesmå som den på din bild)
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Den här gången, för 3 år sedan, kom han med några stora bläckisar och och så den här lille sötnosen ![]() ![]() Barbro ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag blev en gång på Naxos bjuden på en rätt som var FYLLD av spenat..... Spenat får mig att tänka på grundskolan och dessa fruktansvärda mattanter som tvingade ner det!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag vägrar äta mat som tittar på mig!!!
![]() ![]() ![]() ![]() Peter |
|
|||
|
|||
![]()
Kalamares e ju asgott! men det e det enda jag kan äta som har varit bläckfisk innan...sån där slemmig bläckfisk med citron o vare nu e på ser ba för snuskigt ut o äta!
Jag kommer inte på nåt mer jag inte äter..helst äter jag inte lamm..men då jag blev lurad o de sa att det va en gås istället så vare faktiskt gott o äta lamm! har ätit lamm en gång i grekland o det smakade verkligen kofta! jag vill nog inte heller äta testiklar o hjärnor heller...fast å andra sidan...så finns det mesta i vanliga svenska korvar... ![]() Jag e inte så kinkig..kan äta det mesta bönor, spenat (horta), pastitsio, souvlaki....Grekland har så god mat! Har faktiskt provat både att äta hönsfötter, grissvans o grisöron... Och jag lever faktikst fortfarande!!! ![]() |
![]() |
|
|