![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Som flera redan nämnt tar Facebook över mer och mer, och det gäller alla forum. Facebook tar mer och mer av folks tid, och man hinner helt enkelt inte vara på fler ställen. I ett annat forum jag är medlem i (har inget med resor att göra) kom samma fråga upp för bara några dagar sedan. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Ja, tänk att ett inlägg som detta genererar så många svar. Inte mycket som behövs alltså. ![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Heja Netwolf!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Ja visst men tack och lov bara 101 dagar till första resan ![]() ![]() Citat:
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Njut och ha det bra! Lena |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Vi ska tänka på Dig och ser fram emot ev rapport från plats. Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Lite lustigt - med tanke på debatten här - var det att i dagens tidning läsa följande:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Bravo! Sydöstran?
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Från Luleå går det numera flyg till Rhodos . Inte bara Kreta. Å ändå så e Kreta inläggg det enda jag är intresserad av. Skriver sällan men läser desto mer. Då vi blev med katt som OCH kattunge helt oplanerat på julafton så har vi inte bokat nån kretaresa än. Osäkert med kattvakt. Men jag är ofta in här å längtar. Helt underbart forum.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag är ny sedan något år på forumet och tycker det är toppen.
Rekomenderar det till alla som planerar att komma till Grekland. Klart det kan ibland kännas tjatigt med alla kriser och allas olika uppfattningar men det är ju styrkan i ett forum med kraft att olika uppfattningar ventileras och respekteras. Vi som jobbar inom turistnäringen i Grekland får ju vara lite extra försiktiga så våra uttalanden ej blir reklam vilket det ej skall vara på denna typ av forum. Kollar Kalimera de flesta dagar när vi är hemma på Kreta/Mesi Olle |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Kalimera blev för något år sedan prisat som bästa Greklands-sajten och för mig gäller det fortfarande och tills vidare, till den dag någon visar mig något som jag tycker är bättre. Och det är inget behov som känns angeläget för mig trots dialogen just nu i den här tråden. Det är väl ganska naturligt att de som varit med länge i forumet för en dialog om intresset och behovet av att finna nya vägar att utveckla innehållet så att det fortsätter att kännas intressant. Vad gäller nya medlemmar så var det så här för mig. Efter att jag hade registrerat mig och klurat ut de allra enklaste bas-funktionerna så blev jag så intresserad och engagerad av dialogen att jag helt hoppade över det här med forumets FAQ, Sök-funktioner och andra bra anvisningar. Det känns liksom mera kul att läsa om Grekland än att läsa instruktioner. Här finns kanske en utvecklingspotential. Och visst kan vi väl försöka klura ut ämnen för nya trådar som kan kännas intressanta och kul att diskutera! ![]() |
![]() |
|
|