|
||||
|
||||
Sv: Re: Sv: Kari i Dodekaneserne - høsten 2012
Det var fantastisk
|
|
||||
|
||||
Sv: Re: Sv: Kari i Dodekaneserne - høsten 2012
|
|
||||
|
||||
Sv: Kari i Dodekaneserne - høsten 2012
Citat:
Men i går regnet det noen timer, og tordnet , ikke så voldsomt regn, men noen mm ble det jo! |
|
||||
|
||||
Låter skönt att ni slapp och ha skyfall Har sett film där det forsar vatten nedför gatan mot havet i Diafani på Karpathos
det är ju inte så långt mellan öarna, så däför frågade jag Har ni sett mycket olivplockning? Kanske ni kan fråga någon om ni får hjälpa till Ha det så gott! Riitta |
|
||||
|
||||
Citat:
Og kanskje var det regnet fra Karpathos som passerte Rhodos i natt ? I alle fall var det torden/åska og kraftig regn! I dag har solen kun såvidt vært framme, nå er det skyet, vindstille og 19gr, helt ok -men vi har nok mer regn i vente,og d e t har vi ingen grunn til å klage over etter 6 uker med h e r l i g vær Når det gjelder olivenplukkingså har vi jo sett endel aktivitet, men å plukke......det er ikke noe j e g drømmer om Ha det godt du og |
|
||||
|
||||
Jag tycker att det är trevligt att höra från er och att ni har det gott, Och VI har nu bara knappt 4 veckor kvar till Kreta för vår "långresa".
Har ni gjort något besök till Kzo, nu när ni "bara" har en vecka kvar på Rhodos? Ha det fortsatt gott, Kari och Arne! Birgitta. |
|
||||
|
||||
Citat:
- og så deilig for dere at langtidsoppholdet deres på Kreta nærmer seg, virkelig noe å se fram til Når det gjelder Kzo, så skulle vi gjerne vært der, men denne gangen blir det ikke! Vi er veldig fornøyde med "ruta" vår, Karpathos, Chalki, Kalymnos og Rhodos, har ikke behov for flere øyer nå Ha det godt |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Jag sökte med Kalimeras sökmaskin med det fanns inget Kzo .
|
|
||||
|
||||
Har du något tips på prisvärt boende på Chalki Kari?
Vi kommer antagligen att besöka ön i september nästa år. // KR |
|
||||
|
||||
Kastelorizo! Heter också Megisti och ligger längst österut av alla öar, nära Turkiet.
Senast redigerad av Monica P den 2012-11-18 klockan 22:32. |
|
||||
|
||||
Godt å se og høre at dere koser dere!
Nyt tiden, varmen og menneskene, for når dere kommer hjem begynner juleforberedelsene Astri |
|
||||
|
||||
Citat:
V i syntes Villa Dorothea var verdt den prisen de gikk ned til (etter en hyggelig dialog pr.mail) , det var et veldig spesielt og sjarmerende rom (studio) - vi nøt virkelig å bo der Huset, som var over 150 år gammelt, lå et lite stykke opp i byen og vi hadde herlig utsikt fra balkongen/vinduene på vårt rom, vi så det meste av byen og kunne følge med på alt som skjedde i havna (ikke alle rommene har den samme fine utsikten) Det andre stedet,"Nikitas", som det er lagt inn link til i en tråd som heter "Chalki", valgte v i bort fordi vi ikke ønsket å bo s å høyt i byen. Men Nikitas ser veldig nytt og fint ut, og med beliggenheten helt øverst i byen er selvsagt utsikten formidabel, og alle rom har fin utsikt der...tror jeg. Prisen vi ( etterhvert ) fikk tilbud om på begge stedene var 40 euro |
|
||||
|
||||
Citat:
JULA er veldig fjern for meg her jeg sitter og nyter 19 gr, en vindstille kveld Jeg er glad i jula jeg, når det nærmer seg/e r JUL! - men det er befriende og d e i l i g å slippe å se julemarsipan og julebrus og alle julevarer i butikkene slik det er hjemme fra slutten av oktober Bortsett i fra de flotte buskene med julestjerner vi ser, er det ingenting som minner oss på jula her nede |
|
||||
|
||||
Tack för tipset, det skall jag absolut kolla upp.
// KR |
|
||||
|
||||
Det er godt å høre at dere har hatt en fantastisk reise.
Snart er den vel slutt, så ha en riktig fin tur hjemover. Gleder meg til å se litt bilder senere. Astri |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citat:
etter våre 8 ubeskrivelig deilige uker Takk til dere som har lest og kommentert i tråden En spesiell takk til deg Astri for din positive interesse hele veien - det skal bli bilder, men det kan nok ikke bli før etter jul |
|
||||
|
||||
Välkommen hem Kari! Ser fram emot bilder, även om det dröjer till efter jul.
|
|
|