|
||||
|
||||
Sv: Vad föreställer era avatarer?
Min avatar är från en trappgränd i Naoussa på Paros
|
|
||||
|
||||
Min avatar "föreställer" mig själv. Det är inte jag själv.
För övrigt föreställer jag mig själv vid det antika tornet Drakano på Ikaria. Byggt på 400-tqlet f.Kr.. Beskjutet, enligt två olika legender, av en skeppskanon. Vilken av legenderna som är sann är antagligen omöjligt att avgöra. Ändå är tornet en fantastiskt byggd konstruktion, ni som ska till Ikaria, missa inte Drakano. Lefteris |
|
|||
|
|||
..och nu har jag bytt min blåa grind från Naxos mot en bild från Monemvasia-klippan på Peloponnessos. ÅH så vacker utsikt det var däruppe!
Lissi |
|
||||
|
||||
Se där! Har den här gamla tråden fått liv igen. Då kanske jag äntligen ska komplettera med en förklaring av min egen avatar! Bilden är tagen utanför ett krukmakeri i Aperanthos på Naxos. Väldigt fin liten by med mysiga vindlande gränder och branta trappor. Min man och jag var på bröllopsresa och hade just den här dagen susat runt större delen av Naxos i en ATV. I Aperanthos stannade vi och åt lunch innan vi strosade runt lite längs gränderna.
Hälsn Apelsina - stolt trådstartare! |
|
||||
|
||||
Ny säsong, ny avatar
Min bild är en bild av utflyktsbåten Magellanos på Antiparos, en dagsutflykt jag varmt kan rekommendera, mjuka dynor att sitta/ligga på, flytvästar till alla barn (om det finns för vuxna vet jag inte). Jättegod mat serverades till lunch, dryck serverades konstant för den som ville. Flera stopp för bad, man får se en sida av Antiparos som inte kan upplevas från land. En nackdel med att åka med just denna båt är att han inte kör när det blåser för mycket, "det skall vara ett nöje att åka" // Helén |
|
|||
|
|||
Ny säsong, ny avatar här med. Jag bytte för ett tag sedan.
Jag har bara digitalbilder från Lefkas så det fick bli en bild därifrån igen. En härlig kväll i Vassiliki hamn, när solen precis gått ner bakom bergen. Senast redigerad av liselotti den 2008-05-20 klockan 11:21. |
|
||||
|
||||
Nu har jag ju fixat en bild och kan meddela att det är utsikten från taket på Olgas pension i rethymno-Kreta!
Längtar! |
|
||||
|
||||
Min föreställer mina fötter & havet i bakgrunden. Bilden är tagen på Coche Island i Venezuela.
|
|
||||
|
||||
Jag står i en speciell ljusblå kalimeratröja på klippan ovanför Monemvasia på Peloponessos.
Claes |
|
||||
|
||||
Zeus!
|
|
||||
|
||||
Min avatar känns lite helig efter att jämt ha haft den, hade tänkt att byta ut.. men blev inte så. Föreställer en liten klängrande grön växt på en klippa vid Elafonissi ön. På torsdag är det exakt två år sen kortet togs, det blir att fira med att åka till Kreta på morgonen då.
|
|
||||
|
||||
Min avatar är en bild på mig själv sittandes på en restaurang allra högst upp i gamla stan i Platanias utanför Chania. Den togs förra sommaren då vi var där. På tallriken framför mig har jag kyckling med limesås. En god middag var det och en underbar utsikt ner över stan och ut mot medelhavet.
//Monica |
|
||||
|
||||
Min är tagen av Eva i min trädgård. Utan hatt då den tog för mycket plats. Har en hattbild också men där är "herrn" lite såsig så den är inget bra. Kul med bilder för skulle man stöta på er så blir det lättare att kännas igen.
Uffe |
|
||||
|
||||
Min nya avatar föreställer mig under EM-matchen Grekland-Sverige den 10 juni
Malin |
|
||||
|
||||
Den avataren jeg har nå viser den deilige utsikten vi hadde fra uteplassen vår på AVRA studios, Astypalea
Kari |
|
||||
|
||||
min e tagen i Lefkas.. stranden Porto Katsiki
|
|
||||
|
||||