|
|||
|
|||
kommer inte in
Kan inte logga in den vanliga vägen via snabbmenyn .Anv Google och Kalimera .nu .Idag anv jag Yahoo och Kalimera .nu och då fungerade det .Någon ide ?
|
|
||||
|
||||
Sv: kommer inte in
Det är sånt som händer. Ta bort kalimera från snabbmenyn och lägg tillbaka den igen så kanske det funkar.
|
|
|||
|
|||
Hjälper inte.Även om jag söker på kalimera kommer jag in.Anv.jag kalimera.se via någons blogg kommer jag dir men inte till forumet.
|
|
||||
|
||||
"Låt den rätte komma in"
Skämt åsido. Har du provat en annan webbläsare. Har själv problem med att komma in på forumet med Chrome. Däremot funkar det med IE10. Förmodligen är det cookies i Chrome, som spökar. Rensar man bort dem, så lär det funka. Men då försvinner ju allt annat som man surfat på, vilket jag inte vill. Därför kör jag annan webbläsare. /Netwolf |
|
|||
|
|||
Jo med annan läsare fungerar det .Men inte den bekvämaste lösningen.
|
|
||||
|
||||
Tråkigt att det inte funkar men du ska väl ägna dig åt annat den 19 april? Äta tårta kanske. Grattis i efterskott och hoppas att du fått ordning på allt!
|
|
||||
|
||||
Tycker att det är konstigt. Jag använder alltid Chrome utan problem, provar ibland med andra webbläsare och det går också bra.
|
|
|||
|
|||
Jo det tycker jag också men jag sökte på problemet ,och fick många svar med liknande problem ,botemedlet var så omständligt så jag avstår just nu ,kan nämna att jag anv. Windows 8.
|
|
|||
|
|||
Tackar ingen tårta just nu ,blir lite senare .problemet kvarstår ,får använda någon av sönerna till hjälp senare. Vi hörs
|
|
||||
|
||||
Okej. Själv använder jag fortfarande Windows 7.
|
|
||||
|
||||
Jag kör Win 8 & Chrome med. Upptäckte dock en sak idag. I Chrome går jag oftast in på Kalimera så här. Jag öppnar en ny flik. Där finns min startsida, med 8 olika "snabbikoner", varav en är Kalimera. Man kan ta bort ikoner genom att hovra med musen över, så dyker det upp ett X på ikonen. När jag tog bort ikonen och gick till kalimera.se igen, så funkade allt helt plötsligt.
/Netwolf |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||