|
||||
|
||||
Ren greklandsabstinens!
Nog för att jag kan bli galen av längtan till Grekland när jag känner vissa dofter, smakar mat eller hör en EU-moppe. Men detta tar nog priset! Har inhandlat nytt rengöringsmedel till duschen/toaletten som luktar exakt som det brukar göra i vissa badrum i Grekland. Blev helt tårögd när jag luktade på det första gången.
Vet inte hur det är med reklamregler här men det är utav märket som slutar på ett X - enligt reklam på TV ska mamma i huset stå som ett X i dörren när familjen rusar in - ShowerPower. Gissa att våra toaletter och badrum kommer att vara skinande rena i framtiden. Har nog aldrig varit så roligt att städa ! Nu känns den långa väntan på hösteresan i september inte fullt så hemsk! |
|
||||
|
||||
Sv: Ren greklandsabstinens!
Måste vara doften av klorin. det luktar det ofta i Grekiska badrum tyvärr inte så miljövänligt men lukten är härlig .
Eva |
|
||||
|
||||
Jag känner igen mig! Det är en plåga här hemma när grilldoften står som spön i backen runt villaträdgårdarna, man längtar ju till närmsta svettiga grillrestaurang
|
|
||||
|
||||
Nej, det luktar faktiskt inte klorin . Men stark konstgjord blomdoft och Grekiskt badrum luktar det.
|
|
|