|
||||
|
||||
Buss Aten-Agios Konsantinos
Är det någon som vet vilka tider bussarna går från Aten till Agios Konstantinos.
|
|
|||
|
|||
Sv: Buss Aten-Agios Konsantinos
Jag har haft turlistan sparad men hittar den inte nu..Det enda jag vet är att bussarna går tätt!! Tror ca en gång i halvtimmen, men i varje fall en gång per timme!!! Vi åkte förra året den sträckan.
Tom här på Kalimera hjälpte mig att hitta den...Kanske han kan hjälpa Dig??? Lissi |
|
||||
|
||||
Tack Lissi, ja om Tom vet så vore det snällt. Vi landar i Aten den 20 juli klockan 14 och vill försöka hinna med fäjan innan den sista går till Skiathos.Kom ni från flyget när ni åkte sträckan? Jag undrar om det går fortare med Taxi från flygplatsen in till bussterminalen eller om det inte är så stor skillnad att ta bussen!
|
|
|||
|
|||
Citat:
Sista båten (Flying Dolfhin- typ) går 19.15 från Ag. konstantinos 64euro för 2!... Dyrt men snabbt... Du har väl sett båttiderna genom länken på Kalimera antar jag... Jag vet inte om det går buss direkt från flyget till den stationen(glömt namnet) där buss till Ag Konstantinos går... Jag ska leta på nätet och se om jag kan hjälpa Dig bättre!!!! Lissi |
|
|