![]() |
|
|||
|
|||
![]()
För några år sedan, jag tror det är 4 - 4,5 år, så var jag och medresenären på Tinos. Vid ett par tillfällen där så passerade vi ett annat par som verkade Nordiska. Ni satt bl a på fiket under Delfini vid ett tillfälle tex. Men vi pratade aldrig. Jag har för mig att vi även sågs i Rafina på hemvägen. Och så råkade vi komma till flygplatsen samtidigt, fast med olika taxi.
![]() ![]() Men det visade sig att ni hade slut på mynt så ni fick inte tag i någon baggagevagn. Det kan hända den bäste, och ni fick en eller ett par € av oss för att lösa det hela. Så det börjar faktiskt bli dags att betala tillbaka nu! ![]() ![]() ![]() Nejdå, jag skojar bara. Det bjuder jag så gärna på. (Mynten kom inte ens ur min börs... ![]() Nu börjar det ju komma lite mer organiserade träffar även i Grekland, men då var Kalimera inte så stort och känt. Och jag är rätt övertygad om att i stort sett alla här vid något tillfälle genom åren har sprungit på en och annan "fellow-Kalimerian" utan att veta om det. Vi borde förutom tröjor och kepsar skaffa något hemligt tecken, handslag och lösen som vissa Loger har... ![]() ![]() ![]() ![]() Peter |
|
||||
|
||||
![]()
Jannes goda märke!?
![]() Det händer att Kalimera lämnar arkipelagen och vandrar på gatorna som en vanlig man! Eller; när Janne beställer en Mythos står blixten stilla. //PO -Guran upa |
![]() |
|
|