|
|||
|
|||
Tips
Har någon några "nya" tips för i år? Har läst att "under the trees" slagit igen, synd. Det blir till att åka vidare till Lefkos och smörja kråset på Dramonuntanas. Har "endast" ca: 50 dagar kvar tills vi landar på Karpathos. Det skall bli skönt att få torka upp efter allt regnandet här hemma.
Senast redigerad av Kalimera den 2007-07-12 klockan 13:57. Anledning: Rätting av stavfel på seasides begäran |
|
||||
|
||||
Sv: Tipps
Ny för i år i Pigadia är restauragen To spitiko, intill Sirtaki på gatan som går rakt ner mot hamnen. Lite snofsigare och riktigt gott de 2-3 ggr jag åt där.
Titta på det som skrivits här under sommaren i Karpathosforumet, här finns nog en del tips. |
|
|||
|
|||
Sv: Tips
Citat:
|
|
||||
|
||||
Det låter ju underbartVar det samma som hade det
Riitta |
|
||||
|
||||
Vad hade dom för mat och välja på
Riitta |
|
|||
|
|||
Citat:
kan inte vara samma. Vi kom hem i förrgår och besökte stranden vid under the trees den 14/7 och någon gång den 21-23. (Blev visst lite veckovill). Där var tillbommat och stängt. Det sorgligaste är att en stor del av trädet över terassen är nedsågat, kanske pga att det blåst sönder. Skylten vid vägen är borta men det gick bra att köra ner och parkera bilar och moppar. Stranden är ju härlig med vågor och i den lilla källan porlade vattnet så sakta. Vi fixade egen sötvattendusch med en upphittad cola-flaska. Håller på och värker på ett resebrev, återkommer då med foton. Det finns ett till två ställen längre upp mot Lefkos som heter Under the Pine trees/under the trees. Är det där ni varit? Vi körde bara förbi på stora vägen..De skyltar med ekologiska produkter, vad jag minns fanns skylten även förra året dock. Det är väl inte så att Kostas flyttat och att vi missat detta? Maeta |
|
||||
|
||||
Min tanke också, Maeta. Det kan vara en förväxling.
|
|
|||
|
|||
Citat:
Sorry/ Rossa. |
|
|