|
||||
|
||||
Sommarens "Lassie"
När jag var på Skiathos 25 juni - 2 juli såg jag Kurt Russel och Goldie Hawn sitta och äta frukost på en taverna inne i Skiathos stad...
|
|
||||
|
||||
Sv: Sommarens "Lassie"
Hej!
COOLT eller som mina barn skulle sagt: Det äger! Finns det någon annan som sett någon kändis? Nicka |
|
||||
|
||||
JR i Dallas! På Symi i mitten av 90-talet. Han hade röda badbyxor och kom på turkisk kryssningsseglare
|
|
||||
|
||||
På en taverna i en fiskehamn på Alonisos såg jag Camilla Thulin, Ted Åström och Johan Rabaéus. Jag blev först förvånad över att höra någon prata svenska men ännu mer förvånad när ajg såg vilka dom var. Jättekul.
|
|
|||
|
|||
Vi var i Xania, Kreta i maj och satt på en taverna i gränderna ovanför hamnen när Woody Allen och hans fru/flickvän/styvdotter flanerade förbi...
|
|
||||
|
||||
Citat:
Lena*. |
|
||||
|
||||
Mötte Alexandra Pascalidou vid bagagebandet på Chanias flygplats i juni... ingen högoddsare kanske
I augusti såg vi Ulf Malmros med familj varje dag i Agia Marina, han var överallt där vi var så vi började skämta om att hans nästa film kommer att handla om 4 tokiga 40-åringar på semester och att han gjorde research hela veckan Malin |
|
|