|
||||
|
||||
Tillbaka till vardagen..
Då var man tillbaka på jobbet och vardagstristessen.
En väldigt kort men som vanligt underbar vecka på ön i mitt hjärta, Rodos. Jag hann iaf med att träffa en del av släkten, min käre gamle farbror som fortfarande vid 78 års ålder tar hand om sina älskade olivträd som sina egna barn. Varmt var det, 39 grader dom första 2 dagarna för att sedan hålla sig runt 35. Men väldigt varmt i vattnet efter dom otroligt varma veckor som har varit i Juni & Juli. Nattpromenader med mp3 spelaren fylld med grekisk musik och doft av Jasmin & hav, i Oktober måste jag komma ner igen... Ioannis |
|
|||
|
|||
Sv: Tillbaka till vardagen..
Välkommen hem.
|
|
||||
|
||||
Tack så mycket Athanasia
|
|
||||
|
||||
Vad det låter härligt! Tänk att ha en fast punkt med nära och kära att återvända till. Jag förstår att du hade det bra.
|
|
||||
|
||||
Ja Titti det är faktiskt skönt att ha det. Jag har ju lägenhet där nere sen 1989 och det blir ju som mitt "sommarställe".
Det är så många jag vill hinna med att träffa där nere, släkt & vänner som man inte hinner på en ynka vecka. Min mor & far är dock kvar där nere och har det skönt. |
|
||||
|
||||
hehe och jag e kvar fortfarande po Rodos. jobbar po sunwing ska vara har till 5e september
|
|
||||
|
||||
You bastard!
Hur fick du det jobbet? Är du grek? |
|
||||
|
||||
oxi den ime ellinas!
nej jag e inte grek! man kan fo jobb utan att vara grek , bara man fjeskar tillreckligt mkt |
|
||||
|
||||
I see!
Så hur trivs du på min ö? |
|
||||
|
||||
jora nar man e ledig duger det vell , elli beach blir det vell nora dagar i veckan
|
|
|