|
|||
|
|||
Pigadia och Pantheon
Hej!
Är ny här på forumet, och det är möjligt att en sån här tråd redan finns, men jag frågar iaf. Har någon erfarenhet av Airtours och Pantheon? Ska resa med dem dit i augusti, och vill gärna veta lite om era erfarenheter med både resesällskap och lägenhetshotellet. Samt även gärna tips om bra restauranter, uteställen (om det finns några), stränder osv. Hoppas på många svar och glädjer mig massa till vår semester. |
|
||||
|
||||
Sv: Pigadia och Pantheon
Våra goda vänner kom hem från Karphatos i lördags och hade bott på Pantheon i rum (lägenhet???) i markplan. De var mycket nöjda med både resmål och väder men inte med boendet. Myrinvasion och
besök av kackisar... Är nog en fördel att i alla fall försöka få rum på första våningen istället. Celbe |
|
||||
|
||||
Åkte med Airtours när vi var nere, och tycker att allt funkade mycket bra. Bra, trevlig tjej som är guide. Hon verkade ha koll på läget. Transfern var inga problem, allt flöt på. Ska åka med Airtours igen i september.Är mycket nöjd med dem, och de är mycket billigare än Apollo...
Du får det nog trevligt! Mia |
|
||||
|
||||
Tips om restauranger o dyl i Pigadia finns det hur mycket som helst. Titta bara igenom Karpathosforumet, det har skrivits massor!!!!
Karin som reser tillbaka till rusket i Sverige i morgon!!! |
|
|||
|
|||
Myrinvation och kackerlackor låter mindre kul... Hoppas verkligen att det inte är så i alla lägenheter. Sånt är ju svårt att veta innan, de skriver ju knappast det i katalogen. "Se upp för myror och andra små djur." Då hade ju ingen velat vara där...
Så bra att höra att att ni var nöjda med Airtours MIAS. Vi åkte med Startour (norska Fritidsresor...?) i fjor (till Bulgarien), och var inte väldigt nöjda med dom. Så då provar vi andra ressällskap. Nu längtar jag ännu mer till om två veckor. *ser ut på mörka regnmoln* |
|
||||
|
||||
CuteLillaMy - myror och kackerlackor har sällan något med renligheten på hotellen att göra, det beror oftare på värmen. Ju varmare, desto större risk för alla småkryp.
Spray mot alla sorters kryp finns på närmaste supermarket. Och säger du till på hotellet kommer de säkert och sprutar. |
|
|||
|
|||
Inkfish - Fint med ett lugnande besked om kackerlackor och myror. Det ska jag komma i håg. Tack! :-)
|
|
|