|
|||
|
|||
Hejdå!
Vill bara göra er kretaälskare här på kalimera lite avundsjuka och säga att inatt åker jag och sambon till georgiopoulis! Flyget går 7.05 imorrn bitti. Håller på att packar och köper hem nödvändigheter såsom tonvis med solkrämer och andra bra å ha saker!
Vi håller ställningarna därnere var så säkra! Kram till er alla. |
|
|||
|
|||
Sv: Hejdå!
Ha en riktigt trevlig resa på underbara Kreta.
|
|
||||
|
||||
Ingen avundsjuka här inte Tycker nästan synd om er och hoppas värmen lättar lite. Ärligt talat känns det verkligen lockande att åka nu i 40 gradig värme? Glöm inte vätskeersättningstabletterna som är bra att ha om ni svettas mycket.
Eva |
|
||||
|
||||
Avundsjuk? Vad är väl en bal på slottet om inte....alldeles underbar!
Sitter här på jobbet och undrar vad som hände med sommaren. Ja, jag ÄR avundsjuk. Ha så skoj! /Netwolf |
|
|||
|
|||
Ha det så bra på underbara Kreta. Väntar till hösten då vi förhoppningsvis får besöka Kreta för andra gången i år.Mmmmmmm!
aake |
|
||||
|
||||
Jag är väldigt avundsjuk! Om det är varmt kan man svalka sig i havet eller eventuell pool. Dricka mkt vatten. Vi tog en kalldusch varje kväll/natt innan vi gick och la oss. Mkt bra, man blev avkyld och kunde somna gott! Jag föredrar lätt Kretavädret framför denna svenska sommar!
Ha en bra resa! /Ulrika |
|
|||
|
|||
Ha det gott - värmen därnere är bättre än denna kyla. Näsan och tårna är kalla efter en kvällsittning på altanen... på Kreta kan ni alltid svalka er i havet och poolen, och om det fläktar lite så går an. Därnere kan man gå omkring i bikini och sarong, äta kall vattenmelon och bada i månsken! Det gjorde vi för en vecka sedan och njöt!
Knappt har vi varit hemma en vecka, och nu planerar vi redan nästa resa ... |
|
||||
|
||||
Åhhh, hälsa till Kreta!
Missa inte Nostos taverna nere vid floden (bron)! Hoppas det blir lite svalare, men ni kan ju alltid ligga i det ljuva havet och glöta! Ha det så jätteskönt!!! // Kerstin |
|
|