|
||||
|
||||
Bör väl invigas
Kära Kalimera!
Det såg så tomt ut här att jag känner mej manad att "inviga" "Om Kalimera" medels ett STOR o varmt tack till Janne som har gjort det nya forumet så vackert, roligt o spännande. Att Inkfish hotade mej med "kompanistryk" tar jag inte så alvarligt, hon hade nog bara en mindre "färg-grann" dag. Nåja, detta snöande o gråväder kan ta kål på vilket gott humör som helst Nu ska jag åka iväg o skjutsa dottern hem till henne, 4 mil t o r, men jag återkommer gärna Kalimera, ha det nu så bra tills jag, eller någon annan själsfrände, är tillbaka hos Dej -Birgitta, som ej räds kompanistryk |
|
||||
|
||||
Sv: Bör väl invigas
Nej för sjutton, det var inte DU som skulle ha kompanistryket! Det var den som tipsade dig om alla olika färger och typsnitt i forumet
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Nä, för jag är en snäll bläckfisk |
|
||||
|
||||
Citat:
Nej du, här har vi det svart på vitt: Det är väl DU som har sprutat ut den här blåfärgen överallt!!! |
|
||||
|
||||
Tss, vi sprutar bara SVART
|
|
||||
|
||||
Hejsan, igen, "om Kalimera"!
Vilken fart det blev. Nu tycker jag nog att Du är vederbörligen invigd. Vad tycker Du månne Egentligen spelar det ju inte någon roll huruvida bläckfiskar sprutar ut blått, eller svart bläck Eller hur? Dessutom var hotet om kompanistryk inte ämnat åt mej och DET var ju en lättnad Men litet synd om Elisabet är det allt Hon som bara var en "snälling" och ville hjälpa mej Men nu Du, "om Kalimera", nu avslutar jag nog för denna afton. Glöm nu inte att hälsa Janne så väldigt mycket och tacka för det fina, tjusiga och roliga forumet -Birgitta, glad o nöjd |
|
|