|
|||
|
|||
Söker musik hjälp!!
Hej alla..
Hörde Giannis Kotsiras på Jimmys beach Pythagorion. Söker honom på nätet och finner de senaste 2 CD han gjort. Leat fft efter Ti tragoudia na so pw ?? Någon som kan hjälpa mig om de tidigare CD han gjort också. Underbar röst och så vacker musik.. |
|
||||
|
||||
Sv: Söker musik hjälp!!
Du har massor av info på hans hemsida www.kotsiras.gr
Gunilla |
|
||||
|
||||
Håller med, han tillhör mina favoritartister också. Du kan gå in på http://boutique.info-grece.com/ och söka på Kotsiras så får du upp flertalet skivor han gjort. Där kan du även provlyssna till flera av låtarna. Hans live-cd är väldigt bra och konserten Ti tragoudi na sou po finns på DVD...fantastisk!
Ann-Kristin |
|
||||
|
||||
Du kan lugnt köpa ALLA Kotsiras skivor - och speciellt 'Ti tragoudi na sou po' med DVD-skivan. Sedan kan du sitta kväll efter kväll framför TV'n och bara njuuuuuta - otroligt underbar DVD!!!
|
|
|||
|
|||
Håller med Marianne!
Kotsiras lämnar aldrig något dåligt ifrån sig. Han är bra som artist. Han är bra som liveartist. Han har en mycket stor personlig integritet. Har du svårt att få tag på dubbelcdn, hör av dig med ett pm så kanske jag kan hjälpa till. Jag har dock inte dvdn. /pawik |
|
||||
|
||||
Dvdn är såååå bra! Se till att köpa den också, du kommer inte att ångra dig!
Gunilla |
|
||||
|
||||
Den DVD:n tar jag bara fram när jag vill ha lite extra trevligt och bara njutaVill inte att jag skall tröttna på den
Och live är han ju bara hur härlig som helst Suck Riitta |
|
|