![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vilket land i EUROPA skulle ni välja om ni INTE fick resa till Grekland?
Varför skulle ni välja just det landet? |
|
|||
|
|||
![]()
Jag skulle nog välja Kroatien,för jag tycker det ser vackert ut.
|
|
||||
|
||||
![]()
Österrike eller Italien. För den vackra naturen och Toscana.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Italien, SKOR, kläder, maten, naturen, värmen, hav, berg, och på vissa ställen hittar man även "Grekland"
Camilla |
|
||||
|
||||
![]()
Om porten till Grekland stängs så blir det dubbla resor till Schweiz varje år.
Fantastisk skidåkning i en fantastisk natur med lika fantastisk mat...... -nästan som i Grekland ! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jeg har en svakhet for England, og håper en dag å ha "tid" til å utforske Cornwall og andre steder på den engelske landsbygden, iallfall hvis jeg kan få godværsgaranti. Ellers har jeg lyst til å dra til Slovenia, for det skal være så grønt og vakkert, og hovedstaden, Ljubljana en perle.
|
|
|||
|
|||
![]()
Om jag vill ha sol, bad och värme så väljer jag Korsika (Frankrike blir det ju då!) Där finns fin natur och "det andra stora blå". Undervattens scenerna till filmen är ju inspelade i Calvi. Jätteklart blått vatten.
![]() Om jag vill ha regn, dis och dimma men en annan sorts värme så åker jag till Irland. Fantastisk natur på västkusten. Hög mysfaktor i små byar och MUSIKEN som finns överallt! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag väljer nog Spanska fastlandet och Frankrike ....
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Italien, såklart...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Italien. Jag har aldrig varit där men åker gärna dit nåt år längre fram. Varför? ja jag tycker att det verkar va vackra vyer som man sett på tv och mycket kultur. Mvh Ann
|
|
||||
|
||||
![]()
Skottland
![]() Moster ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Island för härliga ridturer!
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag skulle vilja åka till Portugal för där har jag inte varit. Algarvekustens stränder ser fina ut
![]() Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Jag kan tänka mig att åka till Azorerna! Någon som varit där?
Gunilla |
|
||||
|
||||
![]()
Utan tvekan, Italien.
Rom, Sicilien, Garda, Toscana m m. På andra plats; Kroatien. Sen kommer nog Österrike. Prag är också en höjdare. Spanien och i synnerhet Barcelona är överreklamerat. |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Elisabet, där fanns det mycket att läsa! Fast det blir nog Kreta, som vanligt, vanans makt ni vet!
Gunilla |
|
|||
|
|||
![]()
Italien är ett favoritland, åker till Sardinien om några veckor. Jag har aldrig varit där förut - tar gärna emot tips på sevärdheter etc.
Kriti |
|
||||
|
||||
![]()
Återvänder gärna till Kroatien, det är vackert och så skulle jag vilja åka runt i Italien
Stinab ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Skulle gärna vilja se Mallorca och då gärna de mer orörda delarna.
Södra Italien verkar också underbart. |
![]() |
|
|