Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Chaniakusten

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-09-25, 21:49
plingen plingen är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2006
Standard Lgh Castle Suites Platanias

Hej!

Håller på att kolla nästa års resa...Är det någon som har bott på Castle Suites i Platanias? Positivt/negativt alla synpunkter är välkomna!

Hur brukar vattentemperaturen vara i början av juni?

Hoppas på svar//Tina
Svara med citat
Gammal 2007-09-26, 15:31
KarinL KarinL är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2006
Standard Sv: Lgh Castle Suites Platanias

Hej!
Vi bodde för tre år sedan på Castle Suites. Det är bra lägenheter. Det finns flera pooler så det känns aldrig trångt.Rent, snyggt,lugnt och stillsamt område med restaurang och bar.
Man får korsa huvudgatan för att komma ner till beachen. Det tar bara några minuter så är man där. Vattentempen är behaglig men inte jättevarmt. Kan tänka mig lite över tjugo grader.
Jag skulle lätt kunna tänka mig att bo där igen för det är nog ett av Fritidsresors bättre. För övrigt är Platanias ett trevligt ställe med utbud för alla åldrar. Vi har varit åtta gånger i Platanias och jag måste säga att Apollos Blue Dome och Indigo Mare är helt klart de bästa ställen vi bott på.
Lycka till med din resa!
Karin
Svara med citat
Gammal 2007-09-26, 18:05
plingen plingen är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2006
Standard Sv: Lgh Castle Suites Platanias

Hej, tack för ditt svar!

Vi var i Platanias förra hösten och trivdes väldans bra, bodde då på CalderaBay. Har tittat på grannhotellet Blue dome som du tyckte var bra (ser jättefint ut) men eftersom vi bor i Nyköping o gärna åker från Skavsta så är vi än så länge begränsade till Fritidsresors utbud, är inte säker på att Apollo kommer att köra nästa säsong härifrån. Vet inte om man vågar vänta heller...

//Tina
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:50.