![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Missa inte Mitt i naturen ikväll på tv, man ska visst hålla till på Milos och leta giftormar!
http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink....rom=program_ao |
|
||||
|
||||
![]()
du som missade den, gå in på svt hemsida o se på webb tv!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Ganska kul att se! Mycket grekisk natur och en del fina bilder från ön. Några turister skymtar förbi ockå i någon scen.
|
|
||||
|
||||
![]()
såg den i webb-tv precis. Vad tråkigt det är med torkan...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ska se på webb-tv imorgon. När programmet sändes var jag på föreställningen La Edad de Oro med världens bästa flamenco dansare Compania Israel Galván. De kommer även att ge en föreställning i Lund och på ytterligare en plats i Sverige Vara? kanske. Rekommenderas.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Såg precis att det inte framgick i mitt inlägg om filmen var bra, men det var den iaf...
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag tycker det var ett mycket bra och intressant avsnitt.
En otäck liten rackare det där! ![]() ![]() ![]() Men det fanns en sak jag reagerade på. Det var när programledaren låg i havet och berättade om hur ont om sötvatten det är på Milos. Det hade inte regnat ordentligt på över 1,5 år och det var stor brist på vatten. I nästa scen ser man hur de häller ut en hel tankbil med vatten i ett område som normalt sett är sumpmark men som nu var helt torrt. Detta enbart för att se vad som dolde sig i torrsprickorna i marken. Det är nästan lite hånfullt att göra så och det måste ha svidit i hjärtat på Milosborna. Hoppas SVT fick betala dyrt för det... ![]() Annars anser jag att det är ett intressant program som jag gärna ser. Peter |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det var för övrigt första programmet i denna serie som jag tittade på men det var sevärt, får kanske titta flera gånger. Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]()
Det där lät ju jätteintressant, men det verkar som om svt tagit bort så gamla avsnitt. Konstigt, eller hur?!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
brukar ligga ute i 30 dagar på webb tv...
|
![]() |
|
|