|
|||
|
|||
resa till Grekland
Är det någon som vet vad det kostar att åka till Grekland under jul och nyår?
|
|
|||
|
|||
Sv: resa till Grekland
Skulle råda Dig att kolla på Kalimera´s första sida,,"Boka resan på nätet"Lycka till!
|
|
|||
|
|||
Jag har bokat en resa till min syster som kommer ner till mig och hälsar på.
Hon reser med Apollo den 22 december och åter till Arlanda den 6 januari. Mellanlandning sker i Tessaloniki, men man går inte av planet om man ska till Aten. Samma sak på tillbakaresan, mellanlandning men man sitter kvar och hämtar upp de som kliver på i Thessaloniki. Resan kostar 2898 skr tur och retur med internetrabatt 100 skr. Det enda knepiga är att restiderna är okristliga från Aten till Arlanda. Avgångstid Arlanda 19.55 landar i Aten 00.35 Aten Avgångstid Aten 01.20 landar på Arlanda 05.40 Kan oxå ge dig ett tips om aupair som du har frågat om, idag skrev en tjej att hon jobbar i Kiffisia sedan 2 veckor tillbaka, jag skulle skicka ett pm till henne och fråga lite. Hennes medlemsnamn är Ylma. Monica Senast redigerad av monica den 2007-11-14 klockan 17:30. |
|
|||
|
|||
Tack för era svar! ska kolla upp resor och se om jag hittar någon med bra pris och tid
Behöver hon en aupair? eller jag förstos inte riktigt vad du menade.. ? |
|
|||
|
|||
Jag menade att hon jobbar som aupair sedan 2 veckor i Aten, kanske hon skulle ha tips att ge dig, du svarade på ett inlägg av henne igår, fast tråden var gammal.
Men gå in och sök på hennes namn på medlemslistan och skicka ett personligt meddelande till henne, det skulle jag ha gjort. Monica |
|
|||
|
|||
Jag skrev till henne, tack för tipset!
|
|
|