Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt > Kalimerahörnor > Monica Pizanias hörna

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-11-26, 10:24
Monica Ps avatar
Monica P Monica P är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2007
Standard Personligheter 3

Var klinik tog emot idrottsman efter skador, och jag kan kanske imponera pa somliga med att beratta att jag masserat benen pa Domazos, en toppspelare i PAO, som var riktigt i ropet de dar aren. Han var en riktig kandis, men det fattade jag inte forran langt efterat. I alla fall var han generos med fribiljetter, liksom en del langa basketspelare, sa vi sag matcher fran bra platser. For mig var det roligast att kolla publiken, helt vild och engagerad redan innan spelstart.

Sa var det sjomannen som vid en olycka mitt ute pa havet mellan Japan och Alaska hade fatt en stor sarskada pa hogra larets utsida, sa dar 25 cm lang. Kaptenen hade sytt ihop honom provisoriskt mitt i stormen, med minimal bedovning. Nar de sedan kom till Baton Rouge intill New Orleans fick han bytta till en annan bat som skulle till Pireus. Inget tal om sjukskrivning...Inget pjosk...Han var ivrig att trana benet och inte bara fa massage. En tuff typ som jag inte glommer.

Inte heller glommer jag den unge fruktodlaren fran Korint, som hade fatt vanstra handen sa gott som krossad i en maskin. Vad vi tranade! Forst varm lerinpackning och sen intensiv traning av hand, arm och axel. Han blev sa gott som bra mot alla odds. Som avskedspresent fick jag en stor sack med citroner!

Namn glommer man men ansikten, gester, kroppssprak etsar sig in i minnet.
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:40.