|
||||
|
||||
När börjar fototävlingen?
Undrar när fototävlingen börjar i år?? Läste att det skulle börja i slutet av november! Då får de skynda på att starta den!
|
|
||||
|
||||
Sv: När börjar fototävlingen?
Detta inägg finns i tråden "snart fototävling", skrivet i dag.
Citat:
|
|
||||
|
||||
Tack Hellen! Hur går det annars med din grekiska???
|
|
||||
|
||||
Inskickandet av bilder skulle ha börjat idag. Tyvärr måste jag skjuta på det ett litet tag till. Hinner jag i lägger jag ut info i helgen, annars blir det på måndag.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Ta det lugnt med er "Greklandavklimatisering" Trevlig första advent på dig och Camilla! |
|
||||
|
||||
Det är lugnt Janne ta ni och försök komma till rätta, så ser vi andra till att förbereda och går igenom allt så du slipper strul sen
Vi väntar likt barnen på tomten så länge Mvh! |
|
||||
|
||||
Janne skrev att inlämningen skulle ske i november, men glömde att nämna vilket år. Eftersom "Kalimera on tour mellan 4 juni och 30 november" är det förståligt att han har fått problem med tiden. Personligen är detta inte något att dta på stort allvar utan avvakta till Janne får tid och möjlighet. Försinkningen av inlä,nande innebär bara att vi har längre tid att välja ut våra bilder.
Således: Ta det lugn Janne. Hur är det man brukar säga: "Det är ingen ko på isen så länge rumpan är i land". Häls/Chras |
|
||||
|
||||
Chras
Du ser livsfarlig ut med den systemkameran och jag kan bara ana Men det går med en partykamera också som man bara trycker på,så skam den som ger sig Mvh! |
|
||||
|
||||
Det är inte på kameran det hänger. Många BRA bilder är tagna med enkla kameror, men ibland kan det underlätta med en mera avancerad utrustning. Det som brukar skilja bilderna är oftast den tekniska kvalitén när man gör förstoringar.
Att ha en kvalificerad , dyr och tung utrustning är ingen garanti för bra bilder, men det kan vara roligare att fotografera. //Chras |
|
||||
|
||||
Ja, så storleken har betydelse, ibland!
|
|
||||
|
||||
Ja, bl.a. när man skall köpa skor
// Helén- som tycker det skall bli roligt att rösta på de fina bilderna som ni skickar in |
|
||||
|
||||
Nu - äntligen - börjar tävlingen!
Skicka in dina bilder senast den 16 december. Info finns via länk på Kalimeras förstasida. |
|
||||
|
||||
Janne, dina egna bilder knäcker ju
Bilden av den dystra kvinnan med alla glada foton och bilden med mannen på balkongen - de är bara så lysande |
|
||||
|
||||
Svar NU!
Så var det gjort. Nu återstår bara våndan av att vänta på hur många bra bilder som skickats in. Kommer att vara som ett barn i väntan på julafton. Det ska bli spännande att se hur utfallet blir i år. Standarden på bilderna brukar vara hög och tro så blir fallet även i år. Det är faktiskt roligare att tävla här än på andra ställen. Fotohälsningar Chras |
|
||||
|
||||
Citat:
Ville bara fråga om man skall skicka in Kalimerabilden nu också? Mvh! |
|
||||
|
||||
Eeeh.. är det bara jag som inte begriper HUR man ska skicka in bilderna... hittar länken på första sidan men det står inget om NÄR eller HUR bilderna ska skickas...
Det står bara "...Skicka inga bilder ännu! Detaljerad information om tävlingen kommer i slutet av november. Då får vi också veta vilka priser det blir i år." Letar jag på fel ställe? Oj, vad spännande det här ska bli! |
|
||||
|
||||
Klicka på länken, uppe till höger på startsidan då får du fram all information, läs under Instruktioner och Viktigt, där finner du svar på de frågor du har.
Lycka Till // Helén Senast redigerad av Hellen den 2007-12-04 klockan 11:25. |
|
||||
|
||||
[quote=91kg;110540Ville bara fråga om man skall skicka in Kalimerabilden nu också?[/quote]Nej, den tävlingen börjar när "stora" tävlingen är avslutad.
|
|
|