|
|||
|
|||
313 bilder från Karpathos
Fick lite tid att plocka ihop lite bilder från förra årets 2 besök på Karpathos. Har därtill fått en massa bilder från Mikke Vendel som också är med.
Har dessutom en massa film från Pelagos jag inte lagt ut ännu. Fick dessutom en hel DVD med 20 olika uppträdanden på Pelagos från våra finska vänner Marja-Liisa, Lasse, Marit och Markku. Har dock tyvärr tappat kontaktuppgifterna så om någon har deras kontaktuppgifter så snälla, maila dom till mig så jag kan fråga om jag får lägga ut lite material. Ljudkvalitén är riktigt bra så det kan vara värt att lyssna på om man vill drömma sig tillbaka. God fortsättning på Nya Året, Anita och Sten-Anders |
|
|||
|
|||
Sv: 313 bilder från Karpathos
Hej!
Jag undrar hur jag gör för att se alla dina bilder? Jag funderar på att åka till Karpathos till hösten och blev nyfiken |
|
||||
|
||||
Titta in i Fellmans allmänna profil så hittar du en länk till hans bilder. Klicka på "Fellman" ovanför rubriken till hans inlägg och välj sedan "Visa allmän profil". Fungerar för övrigt bra på många andra skribenter också.
Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
Har tittat igenom bilderna. Jättekul att se!! Många kända människor och vyer.
Mia |
|
|||
|
|||
...gruppkortet på Amarillis var väl skojigt...
|
|
||||
|
||||
Oj, vilka bilder! De lockade fram både skratt och tårar... Tack!!!
Karin som alltid längtar... |
|
||||
|
||||
Hittar det inte bland Fellmans bilder Kanske lika bra det...
Mia |
|
||||
|
||||
Den finns inte där,lyckligtvis Räcker och ha den privat
Riitta |
|
|||
|
|||
...aha...trodde den var med, men som du säger, huvvesaken eju att ni haren hemma...
|
|
|