![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hei.
Sitter og funderer på hvor vi skal reise på ferie i 2008. Vi har funnet et interessant leilighetshotell i Platanias som heter Summer Time (Apollo). Problemet er at man ikke får se noen bilder av dette hotellet siden det visstnok er bygget i 2007 (bare modeller). Noen som likevel kjenner til det og kan si noe om hvordan det ser ut? Er vel kanskje ingen som har bodd på det enda, men kan jo være at noen har sett hvordan det ser ut. |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Är också intresserad av Summer Time men är som du lite frågande till att det bara är modeller i katalogen. Vill därför också gärna veta om någon bott där eller vet om det är klart? Argyris!!! Du brukar ju veta det mesta om vad som händer på kusten, har inte du någon info ??? |
|
|||
|
|||
![]()
Hej,
har inte hört något om detta hotell, men jag tror att det kan vara öster om Platanias. Jag skall kolla med några vänner där nere och höra om dom vet något... återkommer så snart som möjligt... /Nico |
|
|||
|
|||
![]()
Ordning på dig Nico !!!!
Är det någon som kan svara så är det du ! Hotellet ligger enligt apollos websida " centralt i hjärtat av byn platanias. Helt nybyggt 2007. Adressen är Main road 73100 Platanias. Skall ligga 2 - 300 m från stranden ! Titta in på Apollos sida. Modellen ser bra ut men frågan är ju om det är färdigbyggt eller en byggplats bara ? Tacksam för din hjälp ! |
|
|||
|
|||
![]()
Hej,
nu har jag lite info, mycket lite.. Mina vänner åkte från Ag Marina in till Platanias. Strax innan Platanias fanns det 2 st nya hotell ett på vardera sida a huvudgatan. Båda såg fina men inte färdiga ut. Tyvärr fanns det inget namn uppsatt än. Att dom inte är färdiga se inte jag som ett problem, om man inte åker i början av säsongen. Vägen där är ett större problem, för att man kör mycket fortare innan man kommer till Platanias. Behöver man korsa vägen så kan det bli spännande. För tavernor etc ta man sig till Platanias eller till Ag Marina. ![]() Nico |
|
|||
|
|||
![]()
Dette hotellet skal ligge i hjertet av Platanias som det står hos Apollo. I følge kartet til Apollo skulle jeg tro det ligger på oppsiden av vegen like overfor Torget i Platanias.
Nærmeste Apollo-hotell på oppsiden av vegen er Babis og på nedsiden av vegen ligger Blue Dome. |
|
|||
|
|||
![]()
ok.. då är det ett annat som mina vänner hittade... på hemsidan (apollo) stå det att det är 500 m till Platanias och 300 m till havet....
Hur gå detta om det skall ligga centralt...jasmin village som jag skulle kalla centralt ligger 150m från centrum och 200 m från havet.. ![]() /Nico Men man kan ju inte alltid tro på det som stå i katalogen ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Pratade med Apollo idag och fick inga vettiga svar ! De kunde inte berätta vad hotell verkligen låg eller förklara varför det var bara databilder.
Så jag bokade Blue Dome istället ! Någon som vet något om det hotellet ? |
|
|||
|
|||
![]()
blue dome har en egen hemsida.... kolla där...
/Nico |
|
||||
|
||||
![]()
Japp! Jag har bott på Blue Dome dom senaste 2 åren i september. Jättebra hotell, fina lägenheter, rent o snyggt överallt trevliga ägare Claudia och Basil Dom har också bra på hotellet har ätit lunch där några gånger. Jag rekommenderar dig att bo där du kommer inte att bli besviken.
Ha en trevlig resa Lottie Pratade med Apollo idag och fick inga vettiga svar ! De kunde inte berätta vad hotell verkligen låg eller förklara varför det var bara databilder. Så jag bokade Blue Dome istället ! Någon som vet något om det hotellet ?[/quote] |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för all hjälp!
Ser fram mot sköna veckor på Blue Dome ! |
![]() |
|
|