![]() |
|
|||
|
|||
![]()
När är påsklovet i Sverige, emellan vilka datum.
Vet att det finns flera lärare här på forumet. Tacksam för svar så fort som möjligt Monica |
|
|||
|
|||
![]()
Påsklovet i Sverige är v 12 eller v 13 beroende på var man bor. Vi i Skåne har v 12 , alltså före svenska påsken. I t ex Småland är det v 13. (Konstigt nog för vi brukar ha samma.) Det är de olika kommunerna som bestämmer detta själv. Du brukar väl åka till Stockholm om jag minns rätt och då misstänker jag att det är v 13.
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Förra året delades Stockholm upp på 2 veckor. Vet inte hur det är i år. Förmodligen samma.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Stockholm kan jag inte svara för när de har men Göteborg har för första gången i historien?!
![]() // Helén Edit: Kan det vara så att lovet är uppdelat i Gbg? Senast redigerad av Hellen den 2008-01-10 klockan 19:40. |
|
||||
|
||||
![]()
Har en kompis i Mölnlycke. Där har de lov vecka 13.
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack alla för svar, det gäller stockholm.
Har barnen 1 eller 2 veckor. MOnica |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Om det är v 12 som är lovvecka så är lovet även månd i v 13 som är annandag påsk. Om lovet är v 13 så är även fredag v 12 ledig som ju är långfredag, men det vet Du förstås
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Landskrona och Helsingborg vet jag har vecka 13 i år. Hälsningar Stinab ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
De skolor som tillhör Stockholm har påsklov v,13,,hur det är med t.ex norrort vet jag inte.
|
|
||||
|
||||
![]()
Norra delen av Stockholm och innerstaden har v 13!
Camilla |
|
|||
|
|||
![]()
...och även här på södra sidan infaller påsklovet v.13
![]() Senast redigerad av Athanasia den 2008-01-11 klockan 09:04. Anledning: tillägg |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
V 13 är naturligtvis mycket bättre då ju i alla fall Lund har sportlov v 8 så det blir knappt emellan! Lissi -som kanske inte kommer till Aten som tänkt v 8 ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det måste vara första gången i världshistorien som Landskrona har påsklov vecka 13. Vilka nymodigheter
![]() Celbe |
|
|||
|
|||
![]()
vecka 13 i Helsingborg
/Nico |
![]() |
|
|