|
|||
|
|||
Jetski på Poros?
Jag ska avnjuta fem veckors kombinerad utgrävning (i Poseidonhelgedomen) och semester på Poros nu i maj... en vattenskotertur skulle man vilja hinna med också. Någon som vet var man kan hyra vattenskotrar och vad det kostar?
|
|
||||
|
||||
Sv: Jetski på Poros?
Jag såg några vattenskotrar när jag var på Poros förra sommaren, men ingen uthyrning vad jag kunde se. Jag var där i juli.
|
|
||||
|
||||
[QUOTE=BrandLager;116115]Jag ska avnjuta fem veckors kombinerad utgrävning (i Poseidonhelgedomen) och semester på Poros nu i maj...
Utgrävning! Snälla berätta mer! Camilla |
|
|||
|
|||
Kalimera: okej, synd. Men det borde finnas ett vattensportcenter på sydvästra sidan.
Frappe: med risk för att avvika från ämnet ger jag en länk till den officiella sidan... http://www.sia.gr - navigera dig fram till Kalaureiaprojektet. |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
|
|
|||
|
|||
Absolut, Kalimera. Men det får bli först när jag har återvänt till Sverige.
|
|
|||
|
|||
Hej, jag har ite varit på Poros sedan 2000 men den sommaren fanns det jetski opch parasailing mm som hyrdes ut i byn Askeli. Vi gifte oss nämligen precis vid stranden där och att just jetski åkarna skulle dra förbi som värst just under vigslen var min största fasa därför kommer jag så väl ihåg dem.
Men det är ju möjligt att de har slutat hyra ut nu men den sommaren fass det mesta att hyra och åka som brukar finnas när man är utomlands. Kommer dock inte ihåg priset. |
|
||||
|
||||
Jag väntar så gärna.
|
|
|