|
||||
|
||||
Pris för 4 på boende?
Vet att prisfrågorna varit upp många gånger, men jag ser nu att många skriver att det betalt si eller så för ett dubbelrum. Frågan är då är det självhushållsrum, eller "bara" ett sovrum ni betalat för då?
Om man söker rum med "kök" så att säga (mer studios) hur mycket snittar rummen på då om man hyr på plats? Kan man vara säker på att få studios i tex ställen som på naxos, strand plaka, agia anna eller prokopios (eller vad den heter)? Vad är rimligt pris för en familj i snitt tro? Två barn? (för en studio) |
|
||||
|
||||
Sv: Pris för 4 på boende?
Priset är väldigt beroende på när du är ute, det är alltså omöjligt att svara utan att veta när ni reser. Då det gäller just Naxos så ska det nog till yttersta högsäsongen i augusti om det inte ska gå att få tag på boende på de platser du nämner. Man kan väl säga att priset för ett rum med någon typ av kök börjar från €25 i början på juni, då är det rum för 2-3 personer. Har man tur så kan man kanske hitta rum som rymmer 4 pers på just Naxos för det priset också.
Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
Glömde jag? :)
Dumma jag
24 juni till 10 juli är själva resan. |
|
||||
|
||||
Då hade jag i ert fall förbokat en eller två nätter på Naxos till att börja med, förutsatt att ni tar kvällsbåt från Aten. Inte för att ni riskerar att bli utan rum utan mer för att känna sig lugn. Är ni inte nöjda så kan ni ju byta på plats.
// Helén |
|
||||
|
||||
Planet landar klockan 18.15
|
|
|