Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Egeiska öarna & Sporaderna > Samos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-02-15, 22:40
Grekaliams avatar
Grekaliam Grekaliam är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2008
Standard Kokari Hotel Athena

Hej! Skall eventuellt boka resa på Hotell Athena på Kokari. Har du möjligtvis varit där? Vill du berätta om dina upplevelser blir jag glad....

/Grekaliam
Svara med citat
Gammal 2008-03-05, 23:34
Ullis 69s avatar
Ullis 69 Ullis 69 är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2006
Standard Sv: Kokari Hotel Athena

Hej

Vi var på Samos för tre år sedan, bodd ei Kokkar och på hotell Athen! Vi tyckte att allt var bra, bra städat och trevlig personal. De pratade då mest tyska men en kvinna var duktig på engelska åxå! Frukosten var som på många ställen, densamma varje dag! Dock brukade de variera lite.... Bla. så hade de yoghurt och honung som var nytt för oss då! Onyttigt kanske men guuud så gott! Hotellet ligger bra till inget som störde. Poolen va okej, fast där va vi inte så mycket! Ett hotell i bra anda som jag kan rekomender!! Åker tillbkas till Samos och Kokkari i sommar och längtar så... Kokkari är en liten mysig hål..inte bästa stranden, men dessa kvällar .....Så vackert!

//Ullis
Svara med citat
Gammal 2008-03-09, 21:33
maggiones avatar
maggione maggione är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2005

Kokkari är jättemysigt på kvällen med alla restaurangerna längs med hamnen......bada kan man ju göra någon annanstans, finns fina badställen inte så långt därifrån! Vi bodde i Kokkari en sommar, hos Lefteris. Vi var jättenöjda med våra 14 dagar! Annars brukar vi bo i Kalami lite utanför Samos Town.....
Svara med citat
Gammal 2008-03-09, 21:43
Riittas avatar
Riitta Riitta är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005

Vi har också varit i Kokkari två gånger och bott hos LefterisSenast vad dock ca 15 år sedan Har Lefteris sitt hotell i någon resekatalog nuförtiden?
Tyckte om och vandra bakom byn i den fina naturen. Maten var också god. Har ätit min första giros i Kokkari och kommer fortfarande ihåg hur god den var
Hoppas verkligen att jag kommer dit någon mer gång

Riitta
Svara med citat
Gammal 2008-03-21, 02:14
Grekaliams avatar
Grekaliam Grekaliam är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2008

Tack så mycket för ditt svar Ullis. Jag reser dit vecka 22 i slutet på maj. Skall bli så skönt.

Citat:
Ursprungligen postat av Ullis 69 Visa inlägg
Hej

Vi var på Samos för tre år sedan, bodd ei Kokkar och på hotell Athen! Vi tyckte att allt var bra, bra städat och trevlig personal. De pratade då mest tyska men en kvinna var duktig på engelska åxå! Frukosten var som på många ställen, densamma varje dag! Dock brukade de variera lite.... Bla. så hade de yoghurt och honung som var nytt för oss då! Onyttigt kanske men guuud så gott! Hotellet ligger bra till inget som störde. Poolen va okej, fast där va vi inte så mycket! Ett hotell i bra anda som jag kan rekomender!! Åker tillbkas till Samos och Kokkari i sommar och längtar så... Kokkari är en liten mysig hål..inte bästa stranden, men dessa kvällar .....Så vackert!

//Ullis
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:09.