|
|||
|
|||
Pythagorian
Hej
funderar på att boka samos för 4:e gången, är det någon som bott på hotell New Ionia? I Sådana fall hur var hotellet området osv. hälsningar camilla |
|
|||
|
|||
Sv: Pythagorian
Hej.
Har bott på detta lägenhetshotell 2006 i juli månad. Luftkonditioneringen skulle vara påslagen mellan kl.22-02. Men det kändes ingen skillnad,det var lika varmt i rummet i alla fall. Kylskåpet lät ungefär som reaplanen utanför. Poolen och området var bra. Gubben som ägde hotellet var en riktig surkart. Jag kommer då inte att bo där någon mer gång. Hälsn.meriva. |
|
||||
|
||||
Min broder bodde där i sommras.Dom var sådär nöjda dålig luftk..Sen ligger det väldigt nära vägen mellan Pythagorion och flygplatsen och Chora så det blir väldigt mycke biltrafik
|
|
|||
|
|||
Hei folkens, vi har også planer om å bo på New Ionia i juni. Men jeg er skeptisk til at det er avstanden inn til Pythagorion. Er det for lang avstand å gå hver kveld fra New Ionia til Pythagorion?
|
|
||||
|
||||
Hej roe. Du går in till Pythgorion på ca 20 min.Det är bara att följa med folkströmmen in dit vid 6-7 tiden på kvällen
|
|
|