Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Chaniakusten

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-03-06, 19:09
ALba ALba är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2007
Standard Hotel Anna-Maria eller Sunrise village Plantanias?

Hej,
Vi har ännu inte bokat en resa, och ev kanske vi har is i magen och väntar på en restresa ... törs man!? (passar på att även ställa den frågan)!
Vi brukar göra det, men det verkar som om resorna går åt lite fortare än vanligt i år eller hur är det med det??? Vi åker från Luleå och här var förra sommarens väder inte en katastrof som på många andra håll.

Hur som helst, till min andra fråga, OM vi istället bestämmer oss för att boka och åka till vårt kära Kreta så skulle jag gärna bo i Platanias.
Jag velar lite mellan två prisvärda familjehotell med Apollo, Sunrise village som jag vet att det är fint för vi har varit där och kikat och ätit lunch en gång när vi bodde i Kato Stalos, eller ett hotell som heter Anna-maria och det vet jag inte något om. Därför undrar jag om någon bott på A-M och vad tyckte ni om det? Det har ju ingen pool och det är lite trist, å andra sidan ligger det nära stranden och är ett par tusenlappar billigare än Sunrise. Vad göra? Kanske blir klarare om jag får något omdöme om de två hotellen från er!
Svara med citat
Gammal 2008-03-07, 18:48
ALba ALba är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2007
Standard Sv: Hotel Anna-Maria eller Sunrise village Plantanias?

Ingen som vet något om Anna-Maria?
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:27.