|
|||
|
|||
Grekiska radiokanaler
Vill tipsa om en sida med en massa grekiska radiokanaler - www.e-radio.gr - ....där finns det mesta i "smakväg" att välja bland. Känns lite som man är "hemma" då man hör stationen man är van vid...i brist på det riktiga...s.a.s
|
|
||||
|
||||
Sv: Grekiska radiokanaler
Det är en av mina favoritsidor, och jag är där så gott som varje dag. Skönt att lyssna på grekisk musik i bakgrunden när man är ute på nätet...
/Marco |
|
|||
|
|||
Samma här!
|
|
||||
|
||||
Jag brukar (eller brukade lyssna) på Derti kanalen mest, men det har hänt något för det kommer inget ljud längre Jag loggar in och det visar klart ,men inget hörs Har haft det så eländigt ett par månader nu Som tur är så har jag ju en massa bra skivor jag kan lyssna på i stället,men tyckte om och höra på radion
Riitta |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Det är precis den sidan jag har och har haft länge. Testade nu också,men inte gick det nu hellerDet visar så fint "ansluter" och "klart" men inget ljud
Riitta |
|
|||
|
|||
Hmmm...konstigt. Kanske nåt med din inställning i datan då...eller uppkopplingen....mysko.
Förstår det är frustrerande... |
|
||||
|
||||
Det är säkert någon enkel grej, men om man inte vet vad man skall göra så blir det svårt Saknar både Derti och Arion. Vill man ha lite gamla goda låtar så är Derti oftast bra på det och Arion kör lite mer modernt Bra och kunna variera efter hur man vill ha det just för ögonblicket
Riitta |
|
||||
|
||||
Citat:
// Helén |
|
||||
|
||||
Jag lyssnar dagligen på Arion 2, Laikos. Kanonbra tycker jag!
Gunilla |
|
|||
|
|||
Gud vilken bra grej! Tack för tipset!!!! Jag kommer lyssna jämt!
|
|
|