|
|||
|
|||
Jippie
Har bokat 2 veckor på Kreta i aug,,,drar ner den24:e aug....
|
|
|||
|
|||
Sv: Jippie
Fast såg nu att jag bokat lite fel.....tänkte ju inte vara borta 3 veckor till hösten också...måste ringa Sterling idag....fast 3000 t.o.r för oss båda tycker jag är ett bra pris...
|
|
|||
|
|||
Du var mej en rackare. Först 3 veckor nu i maj och sen 2 veckor i augusti, och det innan jag hinner ner på min första resa. Var ska ni bo i augusti, jag förstår att det är Rethymnon, men vilket hotell? Vi kanske ses då eftersom vi åker ner den 4 september. |
|
|||
|
|||
Har inte bokat nåt hotell,ska kolla när vi kommer ner nu i slutet av maj...och självklart RethymnoHar nu ringt Sterling och ändrat till 2 veckor...åker ner 22 aug.Väldigt irriterande att de tar ut en avgift för att ändra..374kr/pers...inte ens 12 timmar sen jag bokade...
Senast redigerad av Athanasia den 2008-04-11 klockan 08:22. Anledning: Tillägg |
|
|||
|
|||
Citat:
Men om Du reser den 22 aug (som för övrigt är min födelsedag) så betyder det att du åker hem den 5 september och jag anländer natten till den 5:e. Vilket innebär att vi inte hinner ses. Synd tycker jag. Kunde ju ha varit trevligt och dessuton hade man fått färsk uppdatering. Men Men eftersom du åker i maj också så hinner man ju ändå höra om det är nåt speciellt som man kan dra nytta av. |
|
|||
|
|||
Vi åker hem på kvällen den 6:e...så vi hinner ses
|
|
|||
|
|||