![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu ska jag och maken njuta av hemgjord tzatsiki, bifteki ( färsbiffar) med getost, honung och bacon i samt klyftpotatis och sallad med kalamtaoliver i
![]() ![]() Skål ![]() Kali mas opexi! |
|
||||
|
||||
![]()
Åh vad hungrig jag blev. Smaklig måltid!!!!
![]() nicka |
|
||||
|
||||
![]()
Tack! Det var superbt, har aldrig testat att blanda ner honungen, bacon och getost i själva köttfärssmeten men det blev kalasbra!
Kan rekomenderas! |
|
|||
|
|||
![]()
Låter jättegott!!!
![]() ![]() Lissi - som just avnjutit kalvfilé med äppelciderjuice...gott det med!! |
|
||||
|
||||
![]()
Åh, det lät gott.
Blir tvungen att hitta på något mer i matväg i kväll. Stackars sonen skulle idag på sin lediga dag överraska mamma, pappa och lillasyster med middag, potatisgratäng med lövbiff. Han är inte tappad i vanliga fall när det gäller matlagning, men idag var det inte hans dag..., en alldeles för liten gratängform och 350 gram lövbiff (han har inte lärt sig det där med att handla rätt mängd helt klart) Dessutom hade dottern med sig pojkvännen hem... Vi slogs om den mat som fanns, inte konstigt man är hungrig. Hur är det man säger- det är tanken som räknas ![]() // Helén Senast redigerad av Hellen den 2008-04-11 klockan 20:24. |
|
|||
|
|||
![]()
ÅH Hellen!
Krama sonen! Det är just sånt här man grymt kan sakna när barnen är utflugna ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Den var bra Lissi!!!
![]() ![]() nicka ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Inget grekiskt här inte utan laxpudding hemlagad för ovanlighetens skull. Normalt köper jag min ICA-handlares butikslagade. God den med.
Eva |
![]() |
|
|