|
||||
|
||||
Grattis Brige !!!
Med en enkel tulipan,
uppå bemärkelsedan, vi har den äran, vi har den äran, att gratulera .... Stort grattis Birgitta på födelsedagen! Hoppas dagen blir en dag att minnas. Ha det gott och en jättekram från Chris |
|
||||
|
||||
Sv: Grattis Brige !!!
(Ja, som "gammal hälsing" och "granne" måste jag få gratulera Brige jag med!)
Stort grattis Brige! Hälsa Hälsingland!! |
|
|||
|
|||
Medelhavsblå hälsningar från Lund! Ha det bäst idag!
Lissi |
|
||||
|
||||
Grattis Brige!
Ha det så bra du kan. Birgitta 63 |
|
||||
|
||||
Grattis från Gävle!
Gunilla |
|
||||
|
||||
GRATTIS BRIGE från mig också
Riitta |
|
||||
|
||||
Grattis från mig med
// Helén |
|
||||
|
||||
STORT GRATTIS!
bosse |
|
||||
|
||||
GRATTIS!!
|
|
||||
|
||||
Tack, tack, hjärtinnerligt TACK!!!!
Min dag, i dag, har varit helt perfekt. Maken tog ledigt och har skämt bort mej rejält. Eftersom jag fyller rätt många år, och jämna dessutom, så blir det fest av större format till helgen. Jag har lagat mat och bakat bröd till rätt många personer redan, men i dag har jag tagit "ledigt" Jag har helt enkelt varit "förbjuden" att ens närma mej spisen Jag kommer att bjuda på grekisk buffé så vissa rätter kan jag göra i ordning först ett par dagar före festiviteterna. Jag menar, har någon hört yalas om tzatziki som varit infrusen Nää, jag tänkte väl det Stifado däremot kan, med fördel, frysas in liksom buffébröd och grekiskt bondbröd. Jag hoppas att få träffa flera av er under kommande greklandsresa, vi åker med all sannolikhet i september och då står Syros på resrutten. Resten är inte bestäm ännu men vi har en lösa funderingar. Återigen; mycken och varmt tack för alla glada grattis!! Varmaste hälsningar från mej och Hälsingland //Birgitta |
|
|