![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej! Jag är ny här. Jag har rotat runt bland massa trådar men hittar inget om badtemeraturer. T.o.m. på nätet i övrigt är det dåligt med sånt.
Ska till Rhodos nu snart (27/4) och undrar om nån vet den aktuella badtempen vid t.ex. Elli eller Tzambika. |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Prova denna länken. Klicka bara på stränderna på kartan så får du fram info. http://wetter.rtl.de/strandwetter/in...p?insel=rhodos //Carin ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag hoppar in o tackar för länken. Sparad som favvo.
Irene |
|
|||
|
|||
![]()
Skitbra länk!
Jag tackar och sparar också. 17 grader just nu, så det får gärna bli lite varmare fram till den 27:e ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det kan variera valdigt beroende pa vind och strommar.
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej.
Kan inte tyska eller vad det nu är så jag undrar om det finns vattentemperaturer på Korfu, lefkas, Kefalonia & Zakynthos oxå ? =) Mvh ZoM |
|
|||
|
|||
![]()
Gå in på "sonne & strand" klicka på "strandwetter" och sen kan du klicka själv på kartan var du vill se vattentemp, osv.
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja den länken är välanvänd hos mig... Snacka om att längta!!
![]() ![]() Men det är lång tid kvar till den 24 augusti... ![]() //Carin Senast redigerad av Carin den 2008-04-16 klockan 15:09. Anledning: stavfel |
|
|||
|
|||
![]()
Tusen tack för länken Carin, som väder freak i största allmännhet kommer den att brukas ofta
![]() |
![]() |
|
|