![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Upptäckte till min förvåning att under vår "hemresa" i sommar så är det inte mindre än 43 (!) medlemmar som fyller år under vår frånvaro från forumet. Jag brukar ju försöka skicka en liten personlig grattishälsning till alla på forumet som har aviserat sina födelsedagar, så fort jag ser någon. Vissa personer har jag mött, andra inte, men tycker ändå att en liten hälsning kan vara på sin plats.
Men i år har jag bestämt mig för att inte gå i närheten av ett internetcafé eller en dator på en månad när vi kommer hem till våra älskade öar. Så då blir det inte av med någon hälsning de dagarna. Ni alla fyrtiotre: Jag och resten av familjen lyfter på hatten, tillönskar er alla en trevlig födelsedag under såväl juni som juli. Och ett stort grattis till er alla i förskott. Hoppas ni får en härlig födelsedag! R ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tackar och bugar i förskott
![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för gratulationen på min födelsedag. Men hur kunde du veta om det? Jag har inte varit inne så mycket på Kalimera att jag har funnit den upplysningen. Gilla.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag brukar tacka dig privat för gratulationerna jag får när jag fyller år, men tycker det kan vara kul att även tacka dig här. Jag blir alltid lika glad när jag på min födelsedag öppnar Kalimera och ser att jag fått ett grattis från dig Rasmus
![]() //Ingela |
|
||||
|
||||
![]()
ja jag får ansluta mig till den grupp som tackar för dina gratulationer på ens födelsedag.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Rasmus inlägg avsåg sommaren 2008.
![]() Eva |
![]() |
|
|