![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej på er,
Jag och min pojkvän har glatt oss så åt vår resa till Grekland i år. Men så har min far nyligen blivit mycket sjuk i cancer. Vi kan naturligtvis inte resa bort när situationen är så osäker för pappa. Jag har kollat med försäkringsbolag och det är tyvärr så att det bara är jag som "närstående" kan få tillbaka pengar på resan. Min pojkvän sedan många många år tillbaka är inte folkbokförd på samma adress och därför skulle det innebära en förlust av dessa pengar då avbeställningsskyddet inte gäller honom. Hur som helst, så vill vi sälja antingen en (1) eller två (2) resor via Sterling från Köpenhamn till Aten. Avgång 6 juli kl. 06:55 vilket är schysst för då hinner man med båtarna ut till öarna utan att övernatta på fastlandet. Återresa 21 juli kl. 20:05. Kontakta mig via meddelande här på Kalimera. |
|
||||
|
||||
![]()
Hmmm...är det ingen som vill resa billigt i år? Lyckas jag inte sälja går resan tyvärr till spillo...
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag tittade på vårt kortföretags försäkring och där skulle man fylla i samtliga resenärer och en liten extra ruta om de inte var folkbokförda på samma ställe, man kan ju fundera på varför man skall fylla i det om man i försäkringsvillkoren anger att det bara gäller personer folkbokförda på samma adress. // Helén Edit: Har du provat med Blocket? Senast redigerad av Hellen den 2008-06-02 klockan 21:38. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Blir glad om någon här på Kalimera vill köpa biljetten/-erna, annars får jag som du skriver Helén, prova Blocket. Tack för tipset! |
|
||||
|
||||
![]()
Vilken tur att du inte tog illa upp för tipset om flytten, (det är kanske lite på gränsen) nu kan jag ju andas ut när jag ser att du själv varit inne på samma linje
![]() ![]() Hoppas det löser sig för er. // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Annars har vell Sterling så att du kan "frysa" in resan och åka senare inom ett år?
Camilla |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Resan är fortf till salu! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Sista chansen att köpa mina snorbilliga biljetter. Annars måste jag bara kasta pengarna i sjön, vilket är himla onödigt när man kan ha så mycket kul i Grekland!!!
Skriv till mig så snackar vi pris. Det blir bra mkt billigare än vad flygbolagen erbjuder ![]() //Jenny |
|
||||
|
||||
![]()
Vänta tills regnet kommer och gör ett försök på Blocket i stället, här är nog fel ställe att sälja biljetter, många har redan köpt...
![]() ![]() Lycka Till! // Helén Senast redigerad av Hellen den 2008-06-10 klockan 22:49. |
![]() |
|
|