|
|||
|
|||
Amopi: Studio eller leilighet nær stranden?
Hei!
Vi er en familie med to barn på hhv 2 og 4 år, som ønsker å ta noen dager i Amopi etter å først å ha vært i Lefkos (vi drar om ca 10 dager). Etter å ha lest en del innlegg her, har vi skjønt at Amopi er kupert og at det ikke er like enkelt å komme fram med barnevogn over alt. Vi har derfor tenkt at det er spesielt fordelaktig å bo i nærheten av en av de barnevennlige strendene. Vi ønsker helst en leilighet eller et studio. Vi har søkt på nettet, men har ikke klart å finne noe som ligger nær stranden. Er det noen som vet om noe slikt? Vi er også interessert i tips om et hyggelig hotell på stranden dersom leilighet eller studio ikke finnes. Mvh SdFg |
|
||||
|
||||
Sv: Amopi: Studio eller leilighet nær stranden?
Helios hotell ligger på den store Amopi-stranden, og det TROR jeg er leiligheter. Har aldri bodd der selv, men jeg var der under perioden da det ble bygd, for 4-5 år siden. Det ser veldig fint ut, og i dette området er det flatt, så det skulle være greit å komme rundt med barnevogn. Votsalakia hotell ligger godt til det også, rett ved stranda, fint, nesten nytt hotell, hyggelig vertskap. Det jeg kjenner aller best, er Sofia hotel, det også ligger rett ved den store Amopi-stranda. Jeg kjenner Mike og Nelly, som driver det, de er veldig, veldig koselige og gjestfrie mennesker. Fint basseng har de der også, og et fint uteområde med oliventrær og blomster. Dette er heller ikke leiligheter, men skulle dere ha behov for å låne kjøkken så pleier de å være så greie at dere bare kan ordne dere på hotell-kjøkkenet. Dette hotellet ligger også i et område som er veldig greit å ta seg rundt med barnevogn. Sofia hotel er ikke så nytt, men atmosfæren der er ekte gresk. Kan ordne telefonnummer dersom dere vil ringe. Husk å hilse fra Margrethe fra Norge!
|
|
||||
|
||||
Sophia Hotel
tfn/fax: 00302245081078 mobil: 00306944886062 mail: hotel-sophia@yahoo.com. Hemsidan fungerar tyvärr inte. |
|
|||
|
|||
Tusen takk for hjelpen begge to!
|
|
|