|
||||
|
||||
grattis?
Sitter här och undrar när "grattis litentuva" ska komma upp. Har fått trevlig hälsning på mailen från Kalimera men är lite avis på dem som även fått grattis här...
Hurra för mig i alla fall som blir 33 idag och har en febrig tvååring i knät, inte lika kul! |
|
|||
|
|||
Sv: grattis?
Hurra!!!!!
Malin |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Du finns ju inte med i kalendern och inte heller under Dagens födelsedagar, så ingen visste ju att du fyller år, innan du sa det. Har nog blivit någon miss, för Kalimeras hälsning borde inte heller komma då. (Jag har både funnits med i kalendern och inte funnits med där här jag fyllt år, och då var det i alla fall så.)
Men ett stort JÄTTEGRATTIS till dig och hoppas du hinner fira lite även om tvååringen behöver din famn hela dagen! Senast redigerad av Elisabet den 2008-06-09 klockan 15:14. |
|
||||
|
||||
Grattis!
Som sagt, inte lätt att veta att du fyller år Kan det vara så att du fyllt i uppgifterna och sedan valt att de skall vara dolda, då kanske de döljs för alla utom Janne? // Helén Senast redigerad av Hellen den 2008-06-09 klockan 15:40. |
|
||||
|
||||
Grattis litentuva!!!
|
|
||||
|
||||
Grattis från mig också!
(När jag fyllde senast låg forumet nere) Gunilla |
|
||||
|
||||
Grattis i efterskott Gunilla!
// Helén |
|
||||
|
||||
Grattis grattis!
Nektaria/Lena |
|
||||
|
||||
Grattis grattis även från mig!
Nektaria/Lena |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Litentuva...Grattis i efterskott, bättre sent än aldrig.
Birgitta 63 |
|
|||
|
|||
Grattis Litentuva!
Ser framemot mera berättelser från Rethymnon, eftersom vi åker i September. Hurra Hurra Hurra Hurra!! |
|
|