|
||||
|
||||
Janne och Camilla
Vill önska er en härlig semester i Grekland!
Gunilla |
|
|||
|
|||
Sv: Janne och Camilla
Ha det gott i östra Egeiska havet och rutten Samos-Chios-Lesvos mm. och tillbaka
Det gläder mig mycket att ni äntligen väljer den sen i fjol stora favoritön Lesvos som gav oss så härliga minnen Det finns så otroligt mycket att se på Lesvos, framför allt lyfter jag fram Plomari som jag föll så pladask för. Och ni som tillbringar så mycket tid på två eller ibland fyra hjul (inte två och två), ta er in i mitten av ön och alla de byar som förmodligen kommer att bjuda på fantastiska upplevelser. Undrar just hur lite de sett av turismen, de byar och städer som inte ligger vid kusterna ? Och Chios vill jag och antagligen flera andra ha en diger rapport från någon gång framåt höst och vinter -08. Chios ligger med i skulle-vilja-besöka-någon-gång. Hasse |
|
||||
|
||||
Trevlig resa hälsa Samos
|
|
||||
|
||||
Tack! Det ska bli väldigt spännande att komma till Chios och Lesbos. Vi hade tänkt åka dit förra året, men det blev inte så. Bättre sent än aldrig!
|
|
||||
|
||||
Önskar er en jätte fin semester.
Birgitta 63 |
|
||||
|
||||
Jag önskar också er en härlig semester
Riitta |
|
||||
|
||||
Ni får ha det så bra i Grekland.Själv har jag precis kommit hem därifrån och nu får jag vänta hela sommaren till nästa resa.Men den som väntar på nåt gott.....
|
|
||||
|
||||
En härlig och intressant resa önskar jag er! Blir speciellt spännande att höra om Chios.
Ivi |
|
|||
|
|||
Jag önskar er också en helt underbar semester!!
Lissi - en vecka kvar! |
|
|