|
|||
|
|||
Flyg Aten-Naxos
Hej!
Vi anländer till Atens flygplats kl 10.40 med SAS i slutet av september och jag tänkte nu boka inrikesflyg till Naxos då vi reser med två små barn. Är inrikes- och utrikesflyg på samma flygplats? Hur lång tid tar det ungefär mellan terminalerna? Jag har hittat ett flyg med Olympic Airlines kl 12.30, alltså 1.50 tim senare. Tror ni att vi hinner med det flyget med tanke på bagageutlämning, passkontroll etc? Finns det andra flygbolag som flger tll Naxos från Aten? (Jag har letat men inte hittat något) //Loppan |
|
||||
|
||||
Sv: Flyg Aten-Naxos
Det är samma terminal som man flyger ifrån. Med 1h och 50 minuter så hinner ni.
Hur är det med Aegean airlines, de kanske flyger till Naxos? Jag vet inte. // Helén |
|
||||
|
||||
Vi har idag bokat precis samma resa. Vi åker från Stockholm i slutet av sep och landar som du i Aten 10.40. Enligt samtal med Olympic i Köpenhamn ska vi hinna med deras plan 12.30. Vi får springa!!! Men OM vi missar det därför att SAS är sena, så kan vi tydligen åka dagen därpå med Olympic utan att förlora några pengar.
|
|
||||
|
||||
Citat:
/Netwolf |
|
||||
|
||||
Jag har garderat mig med att boka hela flygsträckan hem med SAS Mytilini-Aten-Arlanda-Umeå. Ett bra tips att boka allt i ett om det är möjligt för då gäller andra regler vid förseningar.
Eva |
|
|