|
|||
|
|||
Amopi - Tips
Hej hej!
Min fru och jag kom hem från Karpathos lagom till nationaldagen efter en fantastisk vecka! Bodde i det då ganska lugna Amopi i lägenhetshotellet "Lakki studios". Tänkte bara tipsa alla som åker dit om den underbara baren Skala. Ligger med fantastisk utsikt ute på en liten pir inne i Amopi på 2:a våningen ovanför en bil-/moppe-uthyrare (bredvid restaurang Calypso). Vi spenderade varenda kväll där i djupa samtal med både varandra och de underbara ägarna Tom och Manuel!!! Top-5 drinkarna: 1. Mojito 2. Rom-russin milkshake 3. Donkey the Monkey 4. Kaffe-rom milkshake (står inte på menyn) 5. Fredo Cappucino Go kväll!!!! Mvh Johan |
|
||||
|
||||
Sv: Amopi - Tips
Nämen hej där!
Fattade inte alls först när jag läste att det var du... "jag & min fru" lät så vuxet ju... Kul att ni gillade mitt tips & att ni trivdes i Amopi! Jättefina bilder! Nästa gång, för jag hörde att det nog blir en sådan, så får ni inte missa att åka utflyten till Olympos! & du... på torsdag är det min tur! |
|
|||
|
|||
Ja visst låter det vuxet! Glad midsommar och ha det underbart på Karpathos!!!
|
|
||||
|
||||
Skal definitivt prøve Scala! Der har jeg ikke vært, men jeg har ofte sittet og kikket på det rare huset, og lurt på hvordan det er der inne. Det var mens det sto tomt, altså, for det sto tomt i flere år. Etter at Scala startet, har jeg ikke vært så mye i nærheten. Men nå skal jeg ta en tur dit, for det er ikke første gang jeg leser positive ting om det stedet. Jeg reiser i morgen!! Jippi!
|
|
|||
|
|||
Go tur,Maggis og hilse alle fra meg....
|
|
||||
|
||||
Takk Mikke! Hilsninger er selvsagt overbrakt! Jeg sitter paa Pot Puri, og i kveld skal jeg besoeke Scala, som det ble tipset om i denne traaden. Det gleder jeg meg veldig til, siden de har faat saa mange positive tilbakemeldinger.
Yamas fra Margrethe (som skal gaa og drikke ouzo paa GrandE kafeneion naa) |
|
|