|
|||
|
|||
snart på väg
Hejsan
Nu har vi skickat iväg yngste sonen till USA, hunden till föräldrarna och jobbat sista arbetsdagen. Nu skall vi försöka börja tänka på oss själva dvs VÅR packning, tvätt och div. besök på olika inrättningar. I morgon kväll har vi endast behagliga beslut som vilken restaurant vi skall gå på, skall vi ha en ouzo till osv. Aaaah! En farhåga är dock vinden. Det skall blåsa fredag eftermiddag. Tänk om katamaranerna ställs in. I så fall får vi fira Midsommar i Pireus fast det får väl gå det också. Sifnos here we come..... sedan Santorini och ? Åse och Lasse 20 timmar kvar |
|
||||
|
||||
Sv: snart på väg
Trevlig resa!! Hoppas ni kommer tycka om Kykladerna, men det tror jag att ni gör!!
|
|
|||
|
|||
Tack!
Vi har beställt E-guider till vissa och vi känner oss säkra på att det kommer att bli toppen. Det är såååååå spännande Åse och Lasse |
|
||||
|
||||
Önskar er en jättehärlig resa i Kykladerna!
Ouzo finns ju även i Piraeus och ombord på Blue Star båtarna- om det nu skulle blåsa så kanske den kan vara ett alternativ?! // Helén- som ligger några dagar efter med avfärden. |
|
|||
|
|||
Jag önskar er också en jätte trevlig resa och hoppas att det inte blåser för mycket...här hemma blåser det rejält just nu
|
|
|||
|
|||
Kaló Taxídi
Vi åker ju nästan samtidigt i morgon....Var åker ni från? Lissi |
|
|||
|
|||
Vi åker från GBG 07.00 till München, vidare till Aten. Ni då?
Åse |
|
|||
|
|||
Vi åker 0920 från Kastrup direkt till Aten...
Lissi |
|
|||
|
|||
Ha en underbar semester!! För det skall jag.
Nu har jag varit på Apoteket och inköpt MyggA. Hoppas inte myggen är lika jäkliga som på Kalymnos! Åse som packar och räknar ner |
|
|||
|
|||
Nu är det packat och klart. Taxin är beställd till 04.45 i morgon bitti. Själv tar jag en drink och kollar matchen Portugal-Tyskland. Nu är livet gott.
Ha det så bra alla Åse snart 9 timmar kvar |
|
|